از آجر نسوز هشتگرد در ساخت ربات پرنده استفاده می شود

همانطور که از نام آجر نسوز هشتگرد پیداست، از این جهت گیری برای پشتیبانی از ردیف هایی از جهت گیری های دیگر در الگوهای متناوب استفاده می شود.

از یکپارچگی ساختاری کلی و الگوهای دلپذیر در کار نهایی اطمینان می دهد.

در هر دو پروژه ساخت و ساز جدید و بازسازی، اجزای یک خانه یا یک ساختمان تجاری یا صنعتی معمولاً به گونه ای طراحی می شوند که مانند قطعات یک پازل در کنار هم قرار گیرند.

این بدان معناست که آجرکاری اطراف به دلیل کارایی و هزینه باید از نظر ویژگی هایی مانند شکل، اندازه و وزن بار قابل پیش بینی باشد.

آجر مدولار ابعاد اسمی تقریبی 2 ⅔ اینچ × 8 × 4 اینچ را ارائه می دهد. اندازه گیری اسمی در آجرکاری مدولار نه تنها ابعاد مشخص شده (پیش بینی سازنده).

آجر

خود آجر در 203 میلی متر × 67 میلی متر × 101 میلی متر، بلکه ضخامت توصیه شده را نیز شامل می شود. ملات که آن را به آجرهای دیگر متصل می کند.

یک آجر مدولار ساختاری دارای 2 یا 3 سوراخ خواهد بود که به طور کامل در مرکز سوراخ شده و هیچ لبه برجسته ای برای برنامه ریزی آسان تر از طرف سازندگان و سنگ تراشان وجود ندارد.

آجرهای مدولار مهندسی به جای سوراخ های گرد برای سوراخ کردن آجر از شکاف های مستطیلی استفاده می کنند.

معمولاً برای پروژه های مسکونی مانند خانه سازی به دلیل اندازه بزرگترشان 203mm x 101mm x 101mm، اسمی تقریبی 8 اینچ × 4 x 4 اینچ مشخص شده است.

این سوراخ‌ها از طریق آجر برای کمک به ساخت ایجاد می‌شوند و اجازه می‌دهند تا مواد آجری در حین ایجاد خنک‌تر شوند و وزن سبک‌تر برای حمل و نقل و جابجایی در حین ساخت و ساز فراهم شود.

این آجرها که سوراخ‌های بیشتری نسبت به آجرهای مدولار سنتی دارند، سه ⅕ اینچ x 8 x 4 اینچ در ابعاد اسمی تقریبی و 203mm x 81mm x 101mm در ابعاد مشخص شده‌اند.