استفاده از اسباب بازی بانه به عنوان ابزارآلات کشاورزی

هر اسباب بازی بانه که کودک شما را تشویق به ایجاد و ساختن کند بهترین گزینه برای آن هاست!

می‌تواند همراه با دستورالعمل‌هایی باشد که تخیل کودک شما را راهنمایی کند یا بهترین استفاده را بدون نسخه داشته باشد تا به کودکتان اجازه دهید خلاقیت خود را ابراز کند.

نمونه هایی از اسباب بازی های ساختمانی: لگو، مکانو، خمیر بازی، کاشی های مغناطیسی

اینها اسباب‌بازی‌هایی هستند که راه‌های زیادی برای بازی کردن با آن‌ها دارند، و به کودک شما اجازه می‌دهند که در حین بازی مسئولیت، تصور و تجربه کند.

اسباب‌بازی‌های باز، تخیل را تشویق می‌کنند و بسیاری از زمینه‌های رشد طبیعی از جمله ارتباطات، حل مسئله، خلاقیت و مهارت‌های حرکتی را تقویت می‌کنند.

نمونه هایی از بازی پایان باز: تخته های تعادل چوبی، تکه های کوچک طبیعی، بلوک های چوبی، روی هم چیدن اسباب بازی ها

اسباب‌بازی‌ های نقش‌ آفرینی برای تقویت مهارت‌های ارتباطی و پرورش قوه تخیل به کودک شما این امکان را می‌دهند که با خیال راحت جهان را کاوش کند.

احساسات خود را پردازش کند و حس کنترل بر هر موقعیتی را که می‌تواند ایجاد کند به دست آورد! درخشان برای تشویق لذت داستان سرایی نیز.

اسباب بازی

نمونه هایی از اسباب بازی های نقش آفرینی: غذای اسباب بازی، وسایل آشپزخانه اسباب بازی، عروسک ها، لباس ها

بچه ها به طور طبیعی می خواهند فعال بمانند و تا آنجا که ممکن است از بدن خود استفاده کنند. اسباب بازی های حرکتی راهی عالی برای حمایت از توسعه و حرکت آنها هستند.

استفاده از اسباب بازی های حرکتی همچنین می تواند به ایجاد اعتماد به نفس بدن، آگاهی فضایی و حس تعادل کمک کند.

به عنوان مثال: تخته های تعادل گهواره ای، سواری، تجهیزات کوهنوردی

اسباب‌بازی‌های دنیای کوچک یکی دیگر از راه‌های دوست‌داشتنی است که به کودک شما کمک می‌کند از تخیل خود استفاده کند و در عین حال به او کمک می‌کند تا دنیای اطراف خود را درک کند.

اینها را می توان برای بازی با پایان باز استفاده کرد، اما به طور خاص به نوع بازی ای مربوط می شود که کودکان با دستکاری شخصیت ها و شخصیت های دیگر هنگام خلق داستان (به جای اجرای خود داستان) انجام می دهند.

مثال: مینی فیگور، اکشن فیگور، فیگور حیوانات، ماشین، قطار