استفاده از بادام درختی خام در برگزاری تست هوش

بادام به ویژه بادام درختی خام حاوی اسیدهای چرب مانند امگا 3، امگا 6، اسید اولئیک و اسید لینولئیک در میان سایر اسیدهای چرب است.

مصرف سهم منصفانه از این ها به مجموعه ای از مزایای سلامتی طبیعی برای بدن شما کمک می کند.

کلسترول بد را کاهش می دهد، فشار خون را کاهش می دهد، حساسیت به انسولین را بهبود می بخشد و به کاهش چربی شکم کمک می کند. همه این عوامل سلامت قلب را تضمین می کند.

محتوای غنی از آنتی اکسیدان های موجود در بادام نیز عاملی موثر در کاهش فشار خون بالا است. این امر خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

مطالعه ای که توسط دانشگاه استون، بیرمنگام، انگلستان انجام شد، نشان داد که مصرف 50 گرم بادام در روز به مدت یک ماه، سطح آنتی اکسیدان ها را در جریان خون افزایش می دهد که برای قلب مفید است.

بادام

اشاره شد که ترکیبی از مواد مغذی مانند چربی‌های سالم، ویتامین E، فیبر و فلاونوئیدها که دارای خواص آنتی‌اکسیدانی هستند، فواید کلی سلامتی را به همراه دارد.

یک بررسی سیستماتیک توسط دانشگاه تافتز بوستون در مورد اثرات مفید بادام بر بیماری های قلبی عروقی انجام شد. یافته‌ها در مجله مروری بین‌المللی Advances in Nutrition (2019) منتشر شد.

این یافته قویاً نشان داد که بادام خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را با بهبود چربی خون و کاهش وزن بدن کاهش می دهد.

مقدار بالای مواد مغذی درشت و میکرو موجود در بادام، آن را به یک غذای ایده آل برای حفظ تعادل پارامترهای حیاتی قلب تبدیل می کند. این به سلامت قلب شما کمک می کند.

مصرف بادام و سایر مغزها به تقویت عملکرد مغز کمک می کند. شناخت، یادگیری، حافظه و شفا را تقویت می کند.

آجیل های درختی مانند بادام دارای مواد مغذی ضروری مانند فلاونوئیدها، فیتوکمیکال ها، ویتامین E، ویتامین B، پروتئین و اسیدهای چرب سالم هستند که می توانند با شرایط مغزی مرتبط با افزایش سن مبارزه کنند.