استفاده از پارچه مبلی یزد جدید در پرده ادارات دولتی

یک راه میانی خوب انتخاب یک مبل خاکستری یا مایل به این رنگ از پارچه مبلی یزد جدید است. هر دو به راحتی در هر طرح رنگی قابل استفاده هستند و به اندازه کافی تیره هستند تا لکه ها و علائم را پنهان کنند.

با انتخاب پارچه ای با بافت، علاقه خود را افزایش دهید و آن را با لوازم جانبی قابل تعویض و روشن، مانند کوسن ها و پرتاب های رنگارنگ تغییر دهید.

اگر خانواده‌ای پرجمعیت از مبل شما استفاده زیادی می‌کنند، یک گزینه طرح‌دار، هر چند ظریف، در پنهان کردن نشت‌ های تصادفی بهتر خواهد بود.

اگر فکر می‌کنید از این الگو خسته شده‌اید و روکش‌ها به راحتی جدا می‌شوند، ارزش این را دارد که در هنگام خرید مبل، میزان روکش‌های جایگزین را بررسی کنید.

اگر مقرون به صرفه است و فضای ذخیره‌سازی دارید، روی یک مجموعه اضافی و ساده‌تر سرمایه‌گذاری کنید.

پارچه

اگر روکش هایی با رنگ روشن خریداری می کنید که ممکن است قبل از مبل شما نیز نیاز به تعویض داشته باشند، این کار به خوبی کار می کند.

یک مبل راه راه تغییری با طراوت از رنگ های یکدست ایجاد می کند و می تواند به راحتی با پارچه های دیگر ترکیب شود.

سعی کنید مبل راه راه خود را با صندلی ها یا پایه هایی که با نوع دیگری از راه راه، اما به همان رنگ، روکش شده اند، جفت کنید.

تغییر عرض راه راه ها در طرح شما ظاهری آسان برای چشم ایجاد می کند، بنابراین ترکیبی از طرح های پهن و باریک را هدف قرار دهید.

با چسبیدن به یک پالت رنگی دقیق، الگوها مانند یک ترکیب عمدی احساس می شوند که احساس آرامش و منسجمی ایجاد می کند.

دبی لی، مدیر طراحی در ILIV (در برگه جدید باز می‌شود) می‌گوید: دشت‌ها یا دیگر الگوهای ساده مانند چک نیز می‌توانند در همان پالت رنگی معرفی شوند.