استفاده ثروتمندان از چرم هولوگرامی به دلیل خاصیت و زیبایی آن

“چرم” یا “چرم اصل” را فقط باید چرمی نامید که پوست حیوانی با ساختار الیافی ماده و حفظ خواص طبیعی آن به لایه‌های لایه‌ای تقسیم نشده باشد.

نباید چرم نامیده شود به این گونه مواد باید چرم دانه ای، چرم آسیاب شده و چرم هولوگرامی گفته شود.در آلمانی چنین موادی به نام Lefa شناخته می شود.

ضخامت سطح و ارتباط آن با لایه های مختلف

اگر چرم دارای پوشش مات (رنگ، ​​کلاسور، فویل، فوم و غیره) باشد، ضخامت این پوشش نباید از 0.15 میلی متر بیشتر باشد. اگر این لایه بزرگتر باشد اما بیش از 1/3 ضخامت ماده را تشکیل ندهد، می توان آن را چرم پوشیده نامید.

قانون ضخامت 1/3 زمانی اعمال می شود که یک سطح سخت (دستگاه ها، محفظه ها) با لایه نازکی از پوست پوشانده شود تا محافظت شود.

چرم

نسبت مقدار چرم به مواد دیگر

کالاهای چرمی عناصر ضروری برای استفاده باید عمدتاً از چرم ساخته شده باشند. در غیر این صورت، اصطلاح کالاهای چرمی نباید برای توصیف آنها استفاده شود. به خصوص اگر محصول به طور کامل یا بیشتر از چرم مصنوعی ساخته شده باشد.

به طور کلی، مواد غالب برای یک محصول خاص باید دارای برچسب باشند (به عنوان مثال: کیف دستی چرم PU با تزئینات چرمی)

در مورد خودروهایی با تودوزی کامل چرمی می توان گفت که تمام عناصری که شبیه چرم هستند از چرم ساخته شده اند.

اگر چرم در یک محصول به طور دائم به ماده دیگری چسبانده شود (بر روی پایه پارچه چسبانده شود)، تنها زمانی می توان آن را یک محصول چرمی در نظر گرفت که ضخامت کل محصول حداقل 80٪ چرم باشد.

در غیر این صورت، لایه های داخلی و خارجی باید جداگانه توضیح داده شوند. علاوه بر این، نوع پلاستیک استفاده شده باید به طور دقیق در محصولات اکو چرم مشخص شود.

اگر یک شی فقط تا حدی از چرم تشکیل شده باشد، اگر چرم ماده غالب باشد و قسمتی که بیشترین استفاده را دارد از چرم باشد، ممکن است آن را چرم نامید.

در غیر این صورت مواد دیگر استفاده شده را جایگزین کنید. در این صورت مشتری نباید احساس کند که این محصول تماماً از چرم ساخته شده است.

نمونه ای از توضیحات صحیح محصول در ترکیب چرم با مواد دیگر مبلمان چرمی در سطح قیمتی مشخص است که سطحی که با بدنه در تماس است از چرم است اما کناره های مبلمان و قسمت پشتی آن ساخته شده است.

از چرم اکو یا چرم خرد شده: چرم طرفین و پشتی مبلمان از چرم اکو (چرم خرد شده)