با شیلنگ گاز آبگرمکن پنچری ماشین خود را با 3 ترفند بگیرید

کارهای زیادی برای ارتقای کارایی آبگرمکن انجام شده است.

Aguilar C  نتیجه‌گیری می‌کند که برای ارتقای راندمان حرارتی و احتراق آبگرمکن‌ها، زمان، دما و آشفتگی (3Ts) باید در آبگرمکن بهبود یابد، کاهش دمای گازهای دودکش تا 25 درجه سانتی‌گراد باعث کاهش مصرف سوخت می‌شود.

1٪ و بازده حرارتی را به همان درصد بهبود می بخشد.

Galitsky C فرآیند احتراق را تجزیه و تحلیل کرد و دریافت که کاهش هوای اضافی به میزان 15٪، راندمان گرمایش را تا 1٪ افزایش می دهد و Cx Cm  دریافت که بازده آبگرمکن می تواند تا 2.5٪ افزایش یابد اگر سطح O2 اضافی باشد.

1 درصد کاهش یافته است.

Hongbin Y I و همکاران. ساختار ورودی هوای مشعل را به منظور بهبود وضعیت احتراق بهینه کرد که افزایش جزئی را در راندمان 1.06٪ فراهم می کند.

شیلنگ گاز آبگرمکن را سعی نمایید با کیفیت تهیه کنید.

طراحی سطح کانال جریان را تغییر داد و تلاطم گازهای احتراق را بهبود بخشید.

S Eiamsa-Ard و همکاران انتقال حرارت در لوله را با افزودن نوار مارپیچ و آشفتگی جریان در لوله بهبود بخشید، که به طور گسترده توسط تولیدکنندگان آبگرمکن برای ارتقای بازده حرارتی استفاده شده است.

SJ Craig دریافت که هدایت گاز دودکش توسط بافل نیز می تواند بازده حرارتی و احتراق بالایی را به همراه داشته باشد.

این روش ها می توانند فرآیند انتقال حرارت را افزایش داده و کمی راندمان آبگرمکن گازی را افزایش دهند.

راه اصلی برای بهبود راندمان آبگرمکن گازی، افزودن یک مبدل حرارتی اضافی برای درک گرمای گاز دودکش تخلیه شده و گرمای نهان بخار آب است که به طور گسترده توسط تولیدکنندگان آبگرمکن مانند A.O استفاده شده است.

اسمیت و آریستون این نوع بخاری ها آبگرمکن متراکمی نامیده می شوند که حدود 30 درصد انرژی کمتری نسبت به بخاری های سنتی مصرف می کنند.

راندمان آبگرمکن متراکم 21.1 تا 28.7 درصد بیشتر از یک آبگرمکن سنتی است.

اگرچه افزودن مبدل‌های حرارتی متراکم در خروجی گاز دودکش می‌تواند از مقدار کمی بخار آب که در اثر احتراق گازهای دودکش تولید می‌شود استفاده کند، خوردگی دمای پایین اغلب بر روی لوله پره‌دار رخ می‌دهد و باعث کاهش راندمان حرارتی مبدل‌های حرارتی می‌شود.

تلاش های دیگر با تغییر کل ساختار و روش انتقال حرارت آبگرمکن ها انجام می شود.