با نصب ایزوگام صدف دلیجان خطر برخورد رعد و برق به منازل را کاهش دهید

غشای سقف مایعHyperdesmo همانطور که از نام آن پیداست، یک ماده روان است که می تواند به راحتی توسط غلتک یا اسپری اعمال شود.

فقط پس از اعمال، به بستر متصل می شود و یک لایه جامد ایجاد می کند که در برابر عوامل خارجی کاملاً مقاوم است.

از سقف های صاف در برابر باران و رطوبت، اما حتی در برابر آب ایستاده و برف محافظت می کند. در برابر خوردگی، اشعه ماوراء بنفش، میکروارگانیسم ها مقاوم است و خواص خود را در محدوده دمایی وسیع حفظ می کند.

عملکرد فوق العاده این ماده ایزوگام صدف دلیجان به این معنی است که از آن نه تنها برای آب بندی سقف ها، بلکه به عنوان مثال برای کارهایی مانند استفاده می شود.

ضد آب حمام. این غشاء را می توان روی کاشی ها نیز استفاده کرد و سطحی یکنواخت و شفاف به دست آورد، به همین دلیل است که از آن در هر جایی که آب می رسد، هم روی زمین و هم روی دیوار استفاده می شود.

همچنین می‌توان آن را در خارج از خانه اعمال کرد تا از سطوحی که آب از طریق آن‌ها می‌تواند وارد شکاف‌های لایه بتونی شود و هنگام یخ زدن آن را ترکاند، محافظت کند.

بنابراین غشاء در این مورد غیر قابل تعویض است عایق رطوبتی تراس، بالکن یا ایوان. اثربخشی این عامل را این واقعیت نشان می دهد که از آن برای عایق کاری پل ها، راهروها، استخرها و فونداسیون ها نیز استفاده می شود.

غشای مایع رزین پلی اورتان را می توان هم برای محافظت از سقف های جدید و هم برای حفظ پوشش ساختمان های قدیمی که نیاز به بازسازی دارند استفاده کرد.

در هر یک از این موارد می توان از آن برای رسیدن به یک اثر دائمی و کاملا رضایت بخش استفاده کرد که عوارض جانبی (مانند رطوبت اتاق) ایجاد نکند و تاثیر بصری منفی نداشته باشد.

این یک راه حل بهینه است، به خصوص در مورد سقف های مسطح بزرگ، که به شدت در معرض اثرات مضر آب هستند و در عین حال از نظر نوع مواد عایق رطوبتی نیاز دارند.

غشای سبک وزن و قابل اعتماد Hyperdesmo محصولی عالی برای محافظت از آنها و نگه داشتن آنها در شرایط خوب برای چندین سال است.