با چای زعفرانی گلستان مشکلات عصبی خود را درمان کنید

با هر فنجان چای سبز، مواد معدنی، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های ارزشمندی را برای بدن خود فراهم می کنید.

لیست فواید نوشیدن این دم کرده برگ دار به طور منظم واقعا طولانی است. بیشتر آنها را بشناسید و یاد بگیرید که چای سبز چقدر دم کنید تا مزه تلخی نداشته باشد!

چای سبز و چای زعفرانی گلستان شباهت های زیادی با دم کرده سیاه کلاسیک دارد هر چه باشد، برگ ها از همان بوته چیده می شوند. چطور ممکن است نوشیدنی ها رنگ و طعم متفاوتی داشته باشند؟

چای سبز تخمیر نمی شود. برگ های تازه را می گذاریم تا پژمرده شوند، سپس حرارت داده و خشک می کنند.

چای سبز انواع مختلفی دارد بیش از 1000 نوع از آنها وجوددارد. دم کرده شفاف و سبز رنگ آن برای هزاران سال شناخته شده است. چین را محل کشف چای سبز می دانند.

طبق افسانه، امپراتور شن نونگ زمانی که زیر یک بوته چای استراحت می کرد آن را کشف کرد – چند برگ در گلدان آب داغ او افتاد. طعم تزریق بلافاصله کام امپراتوری را مجذوب خود کرد.

صرف نظر از اینکه چقدر حقیقت در افسانه وجود دارد، شایان ذکر است که چین آنقدر عاشق این نوشیدنی شد که امروزه در خط مقدم کشورهای تولیدکننده چای سبز قرار دارد.

تزریق در فنجان شما از جوانه ها و برگ های جوان بوته چای تهیه می شود. رایحه ای مطبوع و طعمی با طراوت با طعمی لطیف از تلخی دارد.

این نوشیدنی نامحسوس به تعدادی از فعالیت های ارتقا دهنده سلامت نسبت داده می شود. چای سبز اغلب در طب چینی استفاده می شود و به گفته ژاپنی ها، از درمان بیش از 60 بیماری پشتیبانی می کند. 

البته، برای نوشیدن منظم دم کرده برگ ها و استفاده از اثرات سلامتی آن، لازم نیست بیمار باشید. چای سبز حاوی چه مواد ارزشمندی است؟

آیا کنجکاو هستید که چای سبز چگونه روی بدن شما کار می کند؟ از خواص نوشیدنی داغ در پیشگیری از سرطان، تحریک سیستم گردش خون و یا در هنگام کاهش وزن استفاده می شود.

با نوشیدن منظم چای سبز، سطح کلسترول بد خون و خطر حمله قلبی یا سکته را کاهش می دهید. شما احتمال تصلب شرایین، پریودنتیت یا مشکلات فشار خون را کاهش می دهید.