بهترین زمان خوردن زعفران سحرخیز یزد نیمه شب می باشد

به عنوان یک مکمل غذایی، افراد می توانند با خیال راحت تا 1.5 گرم زعفران سحرخیز یزد را در روز مصرف کنند. با این حال، تنها 30 میلی گرم زعفران در روز برای بهره مندی از مزایای سلامتی آن کافی است.

از سوی دیگر، دوزهای بالای 5 گرم یا بیشتر می تواند اثرات سمی داشته باشد. افراد باردار باید از مصرف دوزهای بالا خودداری کنند که ممکن است باعث سقط جنین شود.

مانند هر مکمل دیگری، قبل از مصرف زعفران به صورت مکمل، با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنید.

مشکل دیگر زعفران مخصوصاً پودر زعفران این است که ممکن است با مواد دیگری مانند چغندر، الیاف ابریشم قرمز رنگ، زردچوبه و پاپریکا تقلبی (مخلوط) شود.

تقلب هزینه تولیدکنندگان را کاهش می دهد زیرا زعفران واقعی برای برداشت گران است.

خرید زعفران از یک برند معتبر بسیار مهم است تا مطمئن شوید که محصولی معتبر دریافت می کنید. اگر زعفران خیلی ارزان به نظر می رسد، بهتر است از آن اجتناب کنید.

زعفران

در دوزهای استاندارد، زعفران به طور کلی بی خطر است و عوارض جانبی کمی دارد. حتما زعفران را از یک برند یا فروشگاه معتبر خریداری کنید تا از محصولات تقلبی جلوگیری کنید.

زعفران یک ادویه قوی و سرشار از آنتی اکسیدان است.

با مزایای سلامتی مانند بهبود خلق و خو، میل جنسی و عملکرد جنسی و همچنین کاهش علائم PMS و افزایش کاهش وزن مرتبط است.

بهترین از همه، این است که به طور کلی برای اکثر مردم بی خطر است و به راحتی به رژیم غذایی شما اضافه می شود.

سعی کنید زعفران را در غذاهای مورد علاقه خود بگنجانید تا از مزایای سلامتی بالقوه آن استفاده کنید یا یک مکمل را به صورت آنلاین خریداری کنید.

زعفران ادویه‌ای است که از گل‌های crocus sativus Linné به دست می‌آید. کروکوس در خاورمیانه و بخش هایی از اروپا رشد می کند. بیشتر در ایران، هند و یونان کشت می شود.

در ماه های اکتبر و نوامبر فقط حدود سه تا چهار هفته گل می دهد.