تاثیر فوق العاده پسته خشک خام برای بعد از زایمان

پسته خشک خام همچنین منبع مفیدی از اسید آمینه ال آرژنین است که ما آن را به ترکیب کاهش دهنده فشار خون یعنی اکسید نیتریک تبدیل می کنیم.

یک ماده محبوب در دسرها و پودینگ ها، پسته یا آجیل سبز به غذاها رنگ می بخشد. این دانه های خوراکی منبع چربی های سالم، پروتئین، فیبر و آنتی اکسیدان های محافظ هستند.

طیف کاملی از راهنمای فواید سلامتی ما را کشف کنید و در مورد فواید آجیل برای سلامتی بیشتر بدانید همچنین برخی از دستور العمل های خوشمزه پسته ما را از سالاد مرغ و پسته گرفته تا کیک پسته، کدو سبز و لیمو را بررسی کنید.

رنگدانه هایی که به پسته ها رنگ سبز و بنفش منحصر به فرد خود را می دهند دارای خواص آنتی اکسیدانی محافظ هستند.

پسته

از میان تمام آجیل های درختی، پسته به ویژه سرشار از این ترکیبات است و تنها گردو و اسپند بیشتر این ترکیبات را دارند.

در مقایسه با اکثر آجیل ها، پسته دارای محتوای چربی و کالری کمتری است و حاوی بالاترین میزان پتاسیم است آنها به خصوص سرشار از فیتواسترول هستند که همگی از سلامت قلب و عروق حمایت می کنند.

پسته تنها مغزی است که سطوح مناسبی از لوتئین و زآگزانتین را فراهم می کند، دو آنتی اکسیدان که نقش مهمی در محافظت از چشم با افزایش سن دارند.

پسته ممکن است گنجاندن مفیدی در یک برنامه مدیریت وزن باشد، همچنین دارای کالری و محتوای چربی کمتری نسبت به سایر مغزها است، همچنین دارای محتوای انرژی قابل متابولیسم خالص کاهش یافته است  به این معنی که ما تمام کالری آنها را هضم و جذب نمی کنیم.

ارزش از آنجایی که سرشار از فیبر هستند باعث سیری و سیری ما نیز می شوند.

این ویژگی ها در مطالعه ای روی بزرگسالان دارای اضافه وزن نشان داده شد که کاهش شاخص توده بدنی (BMI) و دور کمر همراه با تغییرات مطلوب در عادات غذایی را گزارش کردند.