تانک جنگی اسباب بازی سبب برخورد اتوموبیل با کودک 2 ساله شد

آموزش می دهد از بدو تولد، کودک در فرآیند ارتباط مشارکت فعال دارد. فیل راه رفتن اسباب بازی ای است که می تواند دوست کودک شود و به بیان احساسات کمک کند.

اسباب بازی های ایده آل آنهایی هستند که نحوه برقراری ارتباط با محیط را آموزش می دهند. فیل برای کشیدن بر روی چرخ ها با شکم چرخان برای بلوک ها اسباب بازی مناسبی برای کودک است.

برخلاف آن تانک جنگی اسباب بازی سبب خشن شدن روحیه کودکها خواهد شد و ترس از جنگ برای آنها رخ می دهد

کودک نوپا این فرصت را دارد که با حیوانات مختلف بازی کند. او با کمک آنها می تواند صحنه های مختلفی بسازد و دیالوگی بین “قهرمانان” بازی ایجاد کند که توانایی برقراری ارتباط او را تقویت می کند.

اگر کودک نوپا در مرتب کردن حیوانات به تنهایی یا اتصال آنها با یک فیل در یک راهپیمایی آفریقایی مشکل داشته باشد، هیچ چیز مانع از تلاش مجدد او برای انجام این کار نمی شود. 

می توانید با راهنمایی او و تمجید از دستاوردهایش او را تشویق به عمل کنید. همچنین می توانید به فرزندتان نشان دهید که چگونه کاری را انجام دهد و سپس اجازه دهید خودش آن را امتحان کند. 

به یاد داشته باشید که شما مهمترین فرد برای کودک هستید، بنابراین شناخت شما برای او اهمیت زیادی دارد و کلمات تأیید یا تشویق او را تشویق می کند تا به کاوش در جهان ادامه دهد.

ما اغلب از خود می‌پرسیم که آیا هر کاری که در توان داریم انجام می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که کودک نوپا از نظر جسمی و فکری رشد می‌کند؟ 

یکی از ابزارهای مفید اسباب بازی هایی هستند که بازی مستقل را تشویق می کنند. همراه با یک فیل زیبا و یک دسته کامل از حیوانات رنگارنگ دوستانه، کوچولوی شما می تواند سازه های شگفت انگیزی خلق کند و دنیا را کشف کند! 

وقتی فیل را از نخ می کشد، می بیند که بلوک ها در شکمش می چرخند. یادگیری در اینجا عمدتاً از طریق تداعی رنگ صورت می گیرد، که علاوه بر این بر رشد کودک نوپا شما تأثیر می گذارد.

شود.بیش از همه اسباب بازی ها باید ایمن و زیست محیطی باشند. اسباب بازی های چوبی بیشتری در بازار وجود دارد که ترکیب طبیعی آنها والدین را متقاعد می کند و لذت را برای فرزندانشان تضمین می کند.

فیل راهپیمایی که روی چرخ ها با شکم چرخان برای بلوک کشیده می شود، یک اسباب بازی با کیفیت عالی است که برای کودکان 1 تا 5 ساله طراحی شده است. عناصر اندازه مناسبی دارند و آنها را برای کودک شما ایمن می کند.