جعبه مقوایی ساده که قابلیت جویده شدن دارد

یک جعبه موجدار تک دیواری و یک جعبه مقوایی ساده دارای مقوا در دو طرف فلوت است. این رایج ترین نوع بسته بندی مقوایی راه راه را تشکیل می دهد که برای جابجایی یا حمل و نقل محصولاتی که خیلی ظریف نیستند، بهترین است.

تخته راه راه دو جداره شامل دو بخش فلوت راه راه و سه لایه مقوا می باشد.

دوجداره نسبت به تخته موجدار تک جداره برای روی هم چیدن بهتر است و می توان از آن برای ظروف صنعتی و محصولات سنگین تر استفاده کرد.

به طور مشابه، یک جعبه راه راه سه جداره دارای سه بخش فلوت و چهار لایه مقوا خواهد بود.

تخته راه راه سه جداره از نظر استحکام به جعبه های چوبی نزدیکتر است و می توان از آن برای بالشتک و نگهداری محصولات سنگین و صنعتی استفاده کرد.

اگر چه فلوت نشان می دهد که یک جعبه موجدار چقدر قوی خواهد بود، استحکام جعبه نیز از طریق آزمایش له شدن لبه آزمایش می شود.

جعبه

تست له شدن لبه یا ECT، قدرت انباشتگی مقوا را با فشرده کردن یک تکه کوچک مقوا در لبه بین دو صفحه که عمود بر فلوت‌های مقوا قرار گرفته‌اند، نشان می‌دهد.

استفاده از مقادیر تست خرد شدن لبه، خریدار را قادر می‌سازد تا تعیین کند که دقیقاً چند پوند محصول می‌تواند به طور ایمن در هر نوع جعبه راه راه قرار گیرد.

جعبه های راه راه ضد الکتریسیته ساکن به مدیریت اثرات الکتریسیته ساکن کمک می کنند.

استاتیک نوعی بار الکتریکی است که می تواند زمانی که هیچ خروجی برای جریان الکتریکی وجود نداشته باشد، جمع می شود.

هنگامی که استاتیک ایجاد می شود، محرک های بسیار جزئی می تواند منجر به عبور بار الکتریکی شود.

اگرچه بارهای ساکن ممکن است نسبتاً کوچک باشند، اما همچنان می توانند تأثیر ناخواسته یا مخربی بر روی برخی محصولات خاص، به ویژه لوازم الکترونیکی داشته باشند.

برای جلوگیری از این امر، تجهیزات حمل و نقل مواد که برای حمل و نقل و ذخیره سازی الکترونیکی اختصاص داده شده اند باید با مواد شیمیایی یا مواد ضد الکتریسیته ساکن پردازش یا ساخته شوند.