حقیقت واقعی درباره ی کارتریج جوهرافشان کانن کشف شده در آتشسوزی پلاسکو

آیا می خواهید یک چاپگر بخرید؟ یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که دستگاه چگونه چاپ را اعمال می کند. مقاله ما را بخوانید و بدانید که تونر چیست و هنگام خرید کارتریج پرینتر لیزری باید به چه نکاتی توجه کنید.

تونر که یک عنصر ضروری در چاپ است

چاپگرهای موجود در فروشگاه ها را می توان به دو دسته تقسیم کرد. اولین مورد شامل دستگاه هایی است که در آنها چاپ با استفاده از جوهر مخصوصی که در ظرفی به نام کارتریج قرار می گیرد روی کاغذ اعمال می شود.

هر کدام از این ظروف سر مخصوصی دارند. با کمک آن، مقدار مناسب رنگدانه دوز می شود. چاپگرهای جوهر افشان ، چون در مورد آنها صحبت می کنیم، مزایای زیادی دارند.

تجهیزات این دسته معمولاً هزینه کمتری نسبت به پرینترهای تونر دارند و کار با آن ارزان است.

پرینترهای لیزری در دسته دوم قرار می گیرند . برای اینکه آنها کار کنند، باید تونر چاپگر در داخل هر یک از آنها وجود داشته باشد. این چیست و چگونه کار میکند؟

به این ترتیب پودر قرار داده شده در یک کارتریج جوهرافشان کانن مخصوص، یعنی کارتریج برای چاپگر، تعیین می شود. هنگامی که با نور لیزر شارژ می شود، این پودر به کاغذ می چسبد.

دستگاه هایی که بر اساس این فناوری کار می کنند مزایای زیادی دارند – چاپ شفاف، بادوام است، تحت تأثیر نور لک نمی شود یا محو نمی شود.

هنگام خرید تجهیزات چند منظوره با عملکرد چاپ، به یاد داشته باشید که تونر برای چاپگر چیست و چگونه کار می کند. اگرچه ممکن است قیمت اولیه آن بالا به نظر برسد، به خصوص در مقایسه با پرینترهای جوهرافشان ارزان، اما ارزش در نظر گرفتن هزینه های جاری و راحتی استفاده از تجهیزات را دارد.

توجه داشته باشید که تونرهای چاپگر بیشتر از کارتریج های پر شده با جوهر دوام می آورند . به همین دلیل، اگر قصد چاپ زیاد و مکرر را دارید، عالی هستند.

از طرفی پودر قرار داده شده در داخل کارتریج پرینتر لیزری خشک نمی شود. به همین دلیل، حتی اگر گهگاه از دستگاه استفاده کنید، چاپ با کیفیتی بی عیب و نقص خواهد بود.