حوله گلبافت تبریز مانند ماسک صورت شفاف کننده عمل می کند

مراقبت از حوله های دستی و حوله های صورت از جمله حوله گلبافت تبریز بسیار شبیه مراقبت از هر نوع حوله دیگری است، اما یک تمایز مهم وجود دارد آنها معمولاً باید بیشتر از سایر انواع حوله شسته شوند.

حوله های صورت معمولاً باید بعد از هر بار استفاده شسته شوند و حوله های دستی باید هر چند روز یکبار تعویض و شسته شوند.

در اینجا چند نکته دیگر برای تمیز کردن و مراقبت از حوله های دستی و حوله های صورت آورده شده است:

قبل از اولین استفاده بشویید: حوله های جدید ممکن است دارای بقایایی و مواد شیمیایی ناشی از تولید، انبارداری و حمل و نقل باشند.

کرکی حوله‌های جدید نیز می‌تواند در طول فرآیند حمل و نقل فشرده شود، بنابراین بهتر است قبل از استفاده، آن‌ها را با تمیز کردن لباس‌ها تازه کنید.

حوله

حوله های دست و صورت را اغلب بشویید: برای مصارف خانگی، حوله های صورت باید در بین هر بار استفاده شسته شوند و حوله های دستی می توانند دو تا سه روز با استفاده معمولی باقی بمانند.

حوله های مهمان را جدا نگه دارید. اگر حوله ها در مشاغلی مانند هتل، سالن، اسپا یا باشگاه استفاده می شوند، حوله های دست و صورت باید بین هر مشتری یا مشتری شسته شود تا بهداشتی بماند.

از سفید کننده و نرم کننده پارچه اجتناب کنید: در حالی که سفید کننده کلر یک مبارزه کننده لکه و سفید کننده عالی است، این ماده شیمیایی خشن می تواند به الیاف حوله آسیب برساند و آن را ضعیف کند و به طول عمر بسیار کمتری منجر شود.

یک پاک کننده مبتنی بر اکسیژن بسیار ملایم تر است و می تواند برای لکه ها و سفید کردن استفاده شود.

همچنین باید از نرم کننده پارچه با هر نوع حوله ای خودداری کرد، زیرا بر روی حوله ها بقایایی باقی می گذارد که می تواند توانایی آنها را برای جذب رطوبت به خوبی کاهش دهد.