دختری سماور پلان را به عنوان هدیه تولد به پدرش داد

تقریباً همه قبلاً سماور پلان داشتند. این عملی است، مناسب برای یک خانواده بزرگ، زیرا به شما امکان می دهد مقدار زیادی نوشیدنی تهیه کنید.

شکل آن ذوزنقه ای است، بدن سماور از پایین باریک می شود و گردن آن شبیه ساقه لیوان است.

تخم مرغ: آنها دو نوع شکل بیضی دارند. در عید پاک، قسمت بالایی باریکتر از قسمت پایینی است، تخم مرغ معمولی برعکس است.

گلدان: هزینه چنین آبگرمکن بسیار زیاد است. شکل گلدان سماور دارای خطوط منحنی و صاف است. معمولاً برای تهیه انواع گران قیمت چای انتخاب می شود.

بلوط: شکل بلوط سماور محبوب ترین شکل در دوران شوروی بود که به انواع سماورهایی به شکل تخم مرغ اشاره دارد.

چنین وسایلی تقریباً در هر خانه وجود داشت. آنها کاربردی هستند و ظاهر خوبی دارند.

سماور

بانکی: سماور بانکی شکل سنتی و محبوب‌ترین سماور در اواخر قرن نوزدهم محسوب می‌شود. نام این فرم به دلیل شباهت آن با کوزه واقعی است.

بانک‌ها ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین بانک‌ها در بازار بودند. اغلب 5 و 7 لیتر وجود دارد.

مواد برای ساخت سماور ممکن است متفاوت باشد. آبگرمکن های برنجی جزو گران ترین ها هستند، اما در عین حال بادوام و کاربردی هستند.

چنین سماوری به سختی تمیز می شود، سطح آن به راحتی آسیب می بیند. اگر تصمیم دارید مدل های برنجی با سطح نیکل را انتخاب کنید، آنها نیز باید به درستی تمیز شوند.

سطح دارای رنگ نقره ای است، زیبا و گران به نظر می رسد. سماورهای کاملا مسی به ندرت انتخاب می شوند و تنها در صورتی که لازم باشد نقشه ها و الگوهای اصلی روی سطح اعمال شود.

برای انتخاب سماور مناسب از نظر حجمی، باید تعداد افرادی که در مهمانی چای شرکت می کنند را در نظر بگیرید. به طور معمول، از نظر حجم، آنها را می توان به چند گروه تقسیم کرد.