دزد نیسان اسباب بازی اسپرت توسط پلیس کشته شد

کودکان در جوامع مرفه تر ممکن است تمایل به داشتن نیسان اسباب بازی اسپرت خود داشته باشند، در حالی که کودکان جوامع فقیرتر ممکن است تمایل بیشتری به اشتراک گذاری و تعامل بیشتر با کودکان دیگر داشته باشند. اهمیتی که کودک برای مالکیت قائل است، توسط ارزش های موجود در جامعه که کودکان به طور روزانه رعایت می کنند، دیکته می شود.

رشد کودک

این بخش برای تأیید نیاز به نقل قول های اضافی دارد. لطفاً با افزودن نقل قول به منابع معتبر به بهبود این مقاله کمک کنید. اطلاعات بدون مرجع ممکن است مشکل ایجاد کرده و پاک شوند.

اسباب‌بازی‌ها، مانند خود بازی، اهداف متعددی را هم در انسان و هم در حیوانات انجام می‌دهند. آنها ضمن ایفای نقش آموزشی، سرگرمی را ارائه می دهند.

اسباب بازی ها رفتار شناختی را تقویت می کنند و خلاقیت را تحریک می کنند. آنها به رشد مهارت های جسمی و ذهنی کمک می کنند که در زندگی بعدی ضروری است.

بلوک های چوبی، هرچند ساده، توسط کارشناسان آموزش دوران کودکی مانند سالی کارترایت (1974) به عنوان یک اسباب بازی عالی برای کودکان خردسال در نظر گرفته می شوند.

اسباب بازی

او این واقعیت را ستایش کرد که درگیر شدن با آنها نسبتاً آسان است، می‌توان از آنها به روش‌های تکرارپذیر و قابل پیش‌بینی استفاده کرد، و همه‌کاره و با پایان باز هستند، که امکان اجرای طیف گسترده‌ای از بازی‌های مناسب رشد را فراهم می‌کنند.

اندرو ویتکین، مدیر بازاریابی مگا برندز، به Investor’s Business Daily گفت که “آنها به توسعه هماهنگی دست و چشم، مهارت های ریاضی و علمی کمک می کنند و همچنین به بچه ها اجازه می دهند خلاق باشند.”

عملکردی در رشد کودک دارد و به کودکان اجازه می دهد تا از ذهن و بدن خود برای یادگیری در مورد روابط فضایی، علت و معلول و طیف گسترده ای از مهارت ها استفاده کنند.

یکی از نمونه‌هایی از روش‌های قابل توجهی که اسباب‌بازی‌ها می‌توانند بر رشد کودک تأثیر بگذارند، اسباب‌بازی‌های مجسمه‌سازی با خاک رس مانند Play-Doh و Silly Putty و همتایان خانگی آن‌ها است.

مری اوچی، مدیر آموزشی مرکز مطالعات کودک کالج ولزلی، نشان داده است که چگونه چنین اسباب‌بازی‌هایی بر رشد فیزیکی، رشد شناختی، رشد عاطفی و رشد اجتماعی کودکان تأثیر مثبت می‌گذارند.

اسباب بازی های مخصوص نوزادان اغلب از صداهای متمایز، رنگ های روشن و بافت های منحصر به فرد استفاده می کنند. از طریق تکرار بازی با اسباب بازی ها، نوزادان شروع به تشخیص اشکال و رنگ ها می کنند.

Play-Doh، Silly Putty و سایر مواد کاربردی به کودک این امکان را می دهد که خودش اسباب بازی بسازد.