دستگاه لیزر رولی الکس از ابزار مهم کارواش می باشد

لیزر همانند دستگاه لیزر رولی الکس وسیله‌ای است که باعث می‌شود اتم‌ ها یا مولکول‌ ها نور را در طول موج‌ های خاص ساطع کنند و در نتیجه یک پرتو بسیار باریک از تابش ایجاد شود.

انتشار معمولاً فقط طیف کوچکی از طول موج های مرئی، مادون قرمز و فرابنفش را پوشش می دهد.

هنگامی که الکترون ها به ویژه (شیشه ها، کریستال ها یا گازها) انرژی را از یک جریان الکتریکی یا لیزر دیگر جذب می کنند، برانگیخته می شوند.

آنها با هیجان از مداری با انرژی کمتر به مداری با انرژی بالاتر در اطراف هسته اتم تغییر می کنند و یک لیزر ایجاد می کنند.

هنگامی که الکترون ها به حالت عادی یا “زمینی” خود باز می گردند، فوتون ساطع می کنند.

اولین لیزر عملی توسط تئودور اچ میمن در آزمایشگاه تحقیقاتی هیوز در سال 1960 ایجاد شد. ویژگی های پرتوهای لیزر را می توان به چهار دسته اصلی تقسیم کرد.

دستگاه

  • تک رنگی برتر
  • هدایت برتر
  • انسجام برتر
  • خروجی بالا

لیزر موهای زائد از فرآیندی به نام فتوترمولیز انتخابی استفاده می کند. گرمای لیزر سلول هایی را که رنگدانه (رنگ) زیادی دارند از بین می برد.

از آنجایی که موهای تیره رنگدانه زیادی دارند، بیشترین گرما را جذب می کنند. مو گرما را به فولیکول های مو منتقل می کند و آنها را از بین می برد، بنابراین مو نمی تواند رشد کند.

یک فولیکول مو باید در مرحله آناژن یا رشد خود باشد تا عمل عمل کند. فولیکول ها در زمان های مختلف در مراحل مختلف هستند، بنابراین بیشتر افراد به چندین لیزر درمانی نیاز دارند.

هر فردی که موهای زائد بدن داشته باشد می تواند لیزر موهای زائد را انجام دهد. این معمولا یک عمل زیبایی است. ممکن است ظاهر یا تصویر شما را بهبود بخشد.

بسیاری از افراد نیز ترجیح می دهند که مرتباً اصلاح نکنند.