دفترچه یادداشت سیمی کوچک برای نقاشی کشیدن کودکان مناسب می باشد

آخرین عاملی که باید در مورد خرید دفترچه یادداشت سیمی کوچک در نظر بگیرید سبک صفحات است.

رایج‌ترین سبک‌ها خالی، خط‌دار و مشبک هستند (گاهی اوقات کاغذ نمودار نامیده می‌شود). خطوط و شبکه‌ها در عرض‌های متفاوتی هستند، اما نسبتاً استاندارد هستند (طبق دانشگاه استاندارد است، ۷ میلی‌متر، و کاغذ گراف به‌طور استاندارد ۵ میلی‌متر عرضه می‌شود.) بیشتر سازندگان نوت‌بوک طیفی از سبک‌های مختلف ورق را ارائه می‌کنند، اما تا حد زیادی این انتخاب وجود دارد.

به ترجیح شخصی برخی از طرفداران دفترچه یادداشت که من با آنها صحبت کردم فقط از صفحات خالی استفاده می کنند، اما برخی دیگر به خطوط سنتی قسم می خورند.

کاغذ گراف برای کسانی که دستخط ریز دارند خوب است، اما در حال حاضر برای نمودارسازی کمتر رایج است. كامپيوترها تمايل دارند كارهاي رياضي و ترسيمي را به عهده بگيرند.

Moleskines توسط Reinert یا Hedley توصیه نشده است. در عوض، آنها کمی ارزان‌تر Rhodia Webnotebook (25 دلار) را پیشنهاد می‌کنند که تقریباً به همان اندازه و شکل است، اما دارای کاغذ با کیفیت عالی است که جوهر را از بین نمی‌برد. هدلی می گوید: «آنها کمی شبیه مولسکین هستند، اما بی نهایت بهتر هستند.

گزینه دیگر در اندازه جیبی : Leuchtturm 1917 (12-17 دلار) که در دسته ای از رنگ های سرگرم کننده موجود است. وقتی صحبت از کیفیت کاغذ، پایداری صحافی و دوام به میان می‌آید، رتبه‌بندی عالی دریافت می‌کند.

برای چیزی بسیار ارزان، نوت‌بوک‌های Muji که عمدتاً از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند، توسط بسیاری از جمله ویرایشگر خودمان Fast Company Digital، Anjali Mullany، به شدت توصیه می‌شوند.

آنها در اندازه های مختلف و با چند بند مختلف عرضه می شوند، اما به ندرت بیش از 5 دلار قیمت دارند و همیشه شیک و ساده به نظر می رسند.

یادداشت‌های فیلد کلاسیک (10 دلار برای سه عدد) توصیه می‌شود – آنها نوت‌بوک‌های کوچک و جیبی هستند که فقط 48 صفحه در آنها وجود دارد.

ایده آل برای یادداشت برداری در حین حرکت، محکم، ارزان و قابل تعویض هستند و حال و هوای بیرونی دارند.

یک گزینه جایگزین، با کمی رنگ بیشتر: Nock Co یک بسته سه تایی را با همان قیمت (10 دلار) ارائه می دهد.