دفترچه یادداشت فانتزی از برگه های طلا درست شده است

همه ما می توانیم از قدردانی بیشتری در زندگی خود استفاده کنیم، درست است؟ با شروع یک گزارش سپاسگزاری در یک دفترچه یادداشت فانتزی جدید، آن را محقق کنید! شمردن نعمت های خود برای روح خوب است و انجام آن فوق العاده آسان است.

23. لاگ وبلاگ
وبلاگ دارید؟ برنامه ریزی کنید و موفقیت خود را در یک دفترچه ردیابی کنید! این یک راه فوق العاده برای در مسیر ماندن و منظم نگه داشتن خود است. در واقع، من یک پست کامل در مورد نحوه استفاده از دفترچه یادداشت با قلم و کاغذ برای برنامه ریزی برای وبلاگ خود دارم!

هنوز وبلاگی ندارید اما علاقه مند به راه اندازی آن هستید؟ راهنمای شروع سریع وبلاگ نویسی رایگان من را بررسی کنید!

24. مجله تمرین
چه بخواهید وزن کم کنید، چه بخواهید وزن خود را افزایش دهید یا بدنی سالم داشته باشید، یک دفترچه ورزشی یک راه عالی برای انجام آن است. اهداف، الهامات و تمرینات خود را بنویسید.

یک برنامه تمرینی برای خود ایجاد کنید و مطمئن شوید که پیشرفت خود را دنبال می کنید! اگر برای یک ماراتن تمرین می‌کنید یا در برنامه‌هایی مانند Couch to 5k شرکت می‌کنید، عالی است.

امروز می‌خواهم تا آنجا که ممکن است ایده‌های زیادی را برای همه آن مجلاتی که احتکار کرده‌اید به شما ارائه دهم. سعی نکنید آن را انکار کنید، من تقریباً می توانم آن مجلات خالی را در قفسه شما آنجا ببینم و آنها به مقداری عشق نیاز دارند!

من در واقع یک بار در جایی خواندم که خرید لوازم ژورنال و در واقع استفاده از آنها دو سرگرمی کاملاً متفاوت هستند و باید بگویم که قطعاً موافقم.

مهم نیست که چقدر نوت بوک دارم، وقتی یک ژورنال زیبا می بینم نمی توانم در برابر آن مقاومت کنم، و سپس هرگز نمی توانم از آنها استفاده کنم! اخیراً به این نتیجه رسیدم که می‌خواهم برخی از آنها را پر کنم، بنابراین به خواندن ادامه دهید تا تمام ایده‌هایی را که به ذهنم خطور کرده‌ام بیابید.