دفتر مشق خلاق در نوشتن مشق به کودکان کمک می کند

اگر می‌خواهید چند مرحله را صرفه‌جویی کنید، گزینه دیگر این است که یک نوت بوک موجود را با کاغذدیواری بازیابی کنید تا ظاهری تازه داشته باشید.

تنها کاری که باید برای درست کردن دفتر مشق خلاق انجام دهید این است که کاغذ دیواری یا کاغذ کادو را به اندازه کوچک کنید (مانند مرحله 2 آموزش اول) و آن را به جلد موجود بچسبانید، از جلو شروع کنید و کاغذ را به پشت بپیچید.

و اگر از کاغذ دیواری پوسته‌دار و چسبناک استفاده می‌کنید، که اتفاقاً از پروژه‌های قبلی باقی‌مانده است (تشکیل حمام زرد رنگ و اتاق خانوادگی ما)، حتی از این هم ساده‌تر است.

با کاغذ دیواری ای که از قبل دارای پشتی چسبناک است، تنها چیزی که نیاز دارید یک دفترچه یادداشت آماده برای بازیابی، کاغذ دیواری و یک جفت قیچی است. خودشه!

دستورالعمل ها

فقط کافی است یک تکه کاغذ دیواری که 2 تا 3 اینچ بزرگتر است را از اطراف جدا کنید و قسمت چسبنده آن را جدا کنید.

ستون فقرات نوت بوک را به وسط کاغذ دیواری و سپس جلد جلو و پشت آن وصل کنید.

در مرحله بعد، قسمت اضافی کاغذ دیواری را از ناحیه ستون فقرات (بالا و پایین) برش دهید.

سپس قسمت اضافی باقیمانده را بر روی لبه های جلو و عقب تا بزنید.من در اینجا دفترچه‌های DIY درست کرده‌ام و به تعداد بی‌نهایت مکان برای یادداشت کردن یادداشت‌ها یا طرح ایده‌ها منجر شده است.

اما بنا به دلایلی مهم نیست که چقدر بسازم (یا برای این موضوع بخرم)، هرگز نمی توانم دفترچه یادداشتی را در زمان نیاز پیدا کنم. WTF؟!

بنابراین، فکر کردم که مجموعه جدیدی از نوت‌بوک‌های DIY را برای نگهداری در خانه، استودیو، کیفم و غیره بسازم تا دوباره تعدادی از آنها را تهیه کنم.

و من می خواستم آنها را واقعا خاص کنم. اگه واقعا دوستشون دارم شاید این دفعه از دستشون ندم؟! بنابراین، من آنها را با کاغذ دیواری درست کردم، اما نه هر کاغذ دیواری… رویاهای کاغذ دیواری از آنها ساخته شده است!

آیا می خواهید مجموعه ای از خودتان بسازید؟ در اینجا نحوه ساخت دفترچه یادداشت کاغذ دیواری خود در حدود 5 دقیقه آورده شده است.