دمپایی طبی پاما در آتش نمی سوزد و حتی رنگ عوض نمی کند

دمپایی کفش سبکی است که افراد می توانند هم در بیرون و هم از داخل آن بپوشند. دمپایی ها هم سابقه ای طولانی دارند که قدمت آن به هزار سال پیش می رسد.

در آن زمان برای پای چپ و راست کفش جداگانه وجود نداشت. آن روزها مردم بدون توجه به سمت چپ و راست، یک دمپایی را برای دو پا می پوشیدند.

در حال حاضر دو دمپایی طبی پاما برای پای چپ و پای راست وجود دارد. دمپایی باعث گرما و محافظت از پاها هنگام راه رفتن می شود.

دمپایی در بازار انواع مختلفی دارد که از آن جمله می توان به دمپایی پاشنه باز، دمپایی بسته، چکمه دمپایی، دمپایی صندل و دمپایی شب اشاره کرد.

علاوه بر طرح ها، اشکال مختلفی از دمپایی ها مانند شکل حیوانات، کارتون، گل و وسایل نقلیه نیز وجود دارد. دمپایی ها با استفاده از مواد راحت و نرم ساخته می شوند.

در طرح های مدرن دمپایی، طرح ها ترکیبی از انواع مختلف است. به عنوان مثال، ترکیبی از کفش های خیابانی و صندل وجود دارد.

در عین حال، دسته هایی از دمپایی ها مانند مردان، زنان و کودکان وجود دارد. در شرایط آب و هوایی سرد، افراد داخل خانه نیز دمپایی می پوشند.

برای داخل خانه، از دمپایی های خانه یا دمپایی تخت استفاده می کنند، نه از دمپایی های بیرونی. یک جفت دمپایی ممکن است از پا در دمای سرد محافظت کند. افراد می توانند در هر نوع آب و هوایی دمپایی بپوشند.

شباهت بین صندل و دمپایی

  • صندل و دمپایی هر دو از پاها محافظت می کنند.
  • به پاها گرما می دهند.
  • صندل و دمپایی مدل ها و طرح های مختلفی دارد.
  • هر دو سابقه بسیار طولانی دارند.

تفاوت بین صندل و دمپایی

تعریف

صندل ها به عنوان نوعی کفش با بند هایی که در اطراف مچ پا نگه داشته می شوند، شناخته می شوند، در حالی که دمپایی ها کفش های سبک و کوتاهی هستند که پا به راحتی داخل آن می لغزد و می توان آنها را در داخل خانه پوشید.