زنی با استفاده از دیگ سنگی گرگان توانست مادرشوهرش را به سنگ تبدیل کند

آیا می‌دانستید که بیشتر دیگ سنگی گرگان که در جستجوی گوگل به دست می‌آیند، در واقع ظروف آلومینیومی با روکش نچسب هستند؟ یا اینکه در واقع چندین نوع مختلف ظروف سنگی وجود دارد که همه از مواد بسیار متفاوت ساخته شده اند؟

حتی بدتر از آن، بسیاری از سایت ها در تمایز انواع ظروف سنگی کار ضعیفی انجام می دهند.

بسیاری از سایت ها با ظروف نچسب آلومینیومی به گونه ای برخورد می کنند که گویی در واقع ظروف سنگی هستند و به هیچ وجه به انواع دیگر ظروف سنگی اشاره نمی کنند.

به عبارت دیگر، اطلاعات غلط زیادی در مورد ظروف سنگی در اینترنت وجود دارد.

در این مقاله، ما انواع ظروف سنگی و دیگ سنگی را تعریف می کنیم تا جزئیات شنی را به شما ارائه دهیم تا بتوانید دقیقاً بدانید که چه چیزی می خرید.

ظروف سنگی موضوعی گیج کننده است زیرا انواع مختلفی از آن وجود دارد، از جمله برخی که از “سنگ” به عنوان یک اصطلاح بازاریابی استفاده می کنند و در واقع اصلاً ظروف سنگی نیستند مثلاً ظروف نچسب آلومینیومی.

دیگ

همچنین، هر دو ظروف سنگی و سرامیکی تا حد زیادی به اصطلاحات عمومی برای چندین نوع مختلف از ظروف پخت و پز یا پوشش ظروف پخت و پز مشتق شده از سنگ تبدیل شده اند.

سرامیک اکنون می تواند به معنای نوعی ظروف نچسب نیز باشد. این ظروف سرامیکی است حداقل سطح پخت و پز است.

اما متفاوت از ظروف پخت و پز و ظروف پخت سرامیکی سنتی ساخته شده است و حاوی مواد شیمیایی مختلفی است که برخی از آنها ممکن است مشکلات سلامتی بالقوه داشته باشند.

به عبارت دیگر، اصطلاحات “ظروف سنگی” و “سرامیک” هر دو نشان دهنده طیف گسترده ای از ظروف پخت و پز هستند.

این می تواند از سنگ یا سرامیک ساخته شود، با مواد مشتق شده از سنگ پوشانده شود، یا حاوی سنگ واقعی کمی باشد.