سرامیک بین کابینتی مات که چربی غذا را از بین می برد

بسیاری از مردم کاشی های ماسه سنگی و سرامیک بین کابینتی مات را برای کف آشپزخانه خود ترجیح نمی دهند.

اما این بدان معنا نیست که گزینه خوبی برای در نظر گرفتن نیست.

کفپوش کاشی ماسه سنگی به دلیل ظاهر طبیعی خود محبوبیت زیادی دارد. این یک متریال درجه یک و شیک است که برای هر دکوراسیون خانه مناسب است. این ترکیبی عالی از طراحی روستایی و مدرن است.

اکثر کاشی های ماسه سنگی همرنگ ماسه سنگ طبیعی هستند و دارای سایه های طلایی، قرمز یا قهوه ای هستند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب طراحی کاشی های ماسه سنگی، بافت آنها است. بر خلاف اکثر کاشی های سنگ طبیعی، کاشی های ماسه سنگی دارای بافت طبیعی ناهمواری برای جلوگیری از حوادث لغزش هستند.

این ویژگی باعث می شود کاشی کاری کف ماسه سنگی گزینه مناسبی برای آشپزخانه باشد. علاوه بر این، کفپوش ماسه سنگی فوق العاده بادوام است و خراش، ترک، لکه یا تراشه ایجاد نمی کند.

سرامیک

در نهایت، کفپوش کاشی ماسه سنگی یک انتخاب سازگار با محیط زیست برای آشپزخانه است. کاشی های ماسه سنگی با کیفیت و کاملا طبیعی را از یک تولید کننده معتبر خریداری کنید.

کاشی های سیمانی در طراحی داخلی مدرن محبوب هستند. آنها بسیار متنوع هستند و طیف گسترده ای از الگوها و رنگ ها را در اختیار شما قرار می دهند.

کاشی ها بسیار متخلخل هستند، بنابراین ممکن است یک پتینه در طول زمان برای بهبود الگو ایجاد شود.

همچنین می‌توانید کاشی‌های سیمانی را در صورتی که به مرور زمان تغییر رنگ دادند، سمباده بزنید و دوباره آب بندی کنید.

یک اشکال بالقوه کاشی های سیمانی این است که چیدمان و نصب آنها مشکل است. علاوه بر این، کاشی های سیمانی باید ماهی یک بار مجدداً مهر و موم شوند تا زیبایی خود را حفظ کنند.

کاشی های مرمر گران هستند، اما می توانند دکوراسیون آشپزخانه شما را بهبود بخشند. این کاشی ها ظرافت و ظرافت فوری را به هر آشپزخانه ای اضافه می کنند.