سیب برای دیابت سبب ازدواج یک زوج مراغه ای شد

برخی از دستور العمل های تغذیه ای منبع معتبر پیشنهاد می کند که سیب برای دیابت در افراد مبتلا به دیابت موثر است. همچنین که 8 تا 10 وعده میوه و سبزیجات مختلف در روز می توانند مصرف کنند.

یک وعده میوه معادل یک سیب کوچک است، بنابراین افراد مبتلا به دیابت ممکن است این مقدار را در روز در رژیم غذایی خود بگنجانند.

فرد باید مصرف میوه را در طول روز پخش کند تا سطح قند خون خود را ثابت نگه دارد.

اگرچه سیب قرمز طعم شیرین‌تری دارد، اما سیب سبز حاوی قند کمتر، فیبر بیشتر و آنتی‌اکسیدان بیشتری است.

آنها همچنین سطح قند خون را کاهش می دهند، که برای افراد مبتلا به دیابت بسیار مهم است. وقتی نوبت به رتبه بندی GI می رسد، سیب ها به طور کلی حدود 39 امتیاز می گیرند.

بسیاری از مردم سیب را به دلیل سادگی دوست دارند، اما در عین حال بسیار مغذی هستند.

سیب

دستورالعمل های غذایی برای آمریکایی ها 2020-2025 توصیه می کند که بزرگسالان بسته به سن و جنس، روزانه 28 تا 34 گرم فیبر مصرف کنند. به دلیل ترکیب فیبر، آب و مواد مغذی، فرد می تواند پس از خوردن یک سیب احساس سیری کند.

ویتامین C یک آنتی اکسیدان است، ترکیبی که ممکن است به کاهش التهاب کمک کند. همچنین به عملکرد سالم سیستم ایمنی کمک می کند.

فلاونوئیدهای خاصی مانند کورستین در سیب وجود دارد. اینها ممکن است به بهبود سطح گلوکز خون کمک کنند. یک بررسی در سال 2017 نشان داد که بین خوردن سیب و گلابی و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 ارتباط وجود دارد.

همه این عوامل باعث می شود سیب به عنوان یک میان وعده سریع بین وعده های غذایی انتخاب خوبی باشد.

خوردن یک رژیم غذایی متنوع و غنی از سبزیجات و میوه – از جمله سیب – برای همه افراد از جمله افرادی که مبتلا به دیابت هستند مفید است.

رژیم غذایی سرشار از سبزیجات و میوه ها منبع قابل اعتمادی برای همه است و برخی از میوه ها فواید بیشتری نسبت به سایرین دارند، به ویژه برای افرادی که دارای بیماری مزمن هستند.