سیستم تهویه هوشمند ghp از ورود حشرات به داخل خانه جلوگیری می کند

هنگامی که مایع مبرد وارد سیستم تهویه هوشمند ghp می شود، به گاز تبدیل می شود که باعث سرد شدن سیم پیچ ها می شود. گاز از طریق سیم پیچ ها به یک خط مکش جریان می یابد، متصل به کمپرسور، گاز را دوباره به مایع تبدیل می کند و چرخه خنک کننده ادامه می یابد.

در همان زمان، موتور فن یک چرخ دمنده را می‌چرخاند که هوا را به داخل می‌کشد تا توسط کویل‌های اواپراتور خنک شود و آن را به داخل اتاق بازگرداند.

همچنین تیغه فن کندانسور را کار می کند که هوای بیرون را از طریق کویل های کندانسور می دمد تا آنها را خنک کند.

دمای هوا بسته به مدل توسط کنترل ترموستات تنظیم می شود. کنترل ممکن است یک سوئیچ ترموستات و مجموعه لامپ حسگر یا برد کنترل الکترونیکی باشد که با یک سنسور کار می کند.

لامپ حسگر یا حسگر الکترونیکی به جلوی سیم پیچ های تبخیر کننده بسته می شود تا دمای هوای ورودی به کویل ها را کنترل کند.

تهویه

هنگامی که اتاق به اندازه کافی خنک شد، کنترل ترموستات ولتاژ کمپرسور را قطع می کند. برخی از مدل هایی که از یک رویداد استفاده می کنند می توانند موتور فن را فقط برای کشیدن هوای خنک در شب کار کنند.

با این حال، هنگامی که دستگاه به طور فعال هوا را خنک می کند، دریچه باید بسته شود تا سیستم به درستی کار کند.

یک حلقه زنجیر بر روی تیغه فن کندانسور، آب جمع‌آوری‌شده در پایین را جمع‌آوری کرده و روی کویل‌های کندانسور می‌پاشد تا به کویل‌ها کمک کند گرما را دفع کنند.

برای جلوگیری از چکه کردن آب به داخل اتاق، دستگاه هنگام نصب باید کمی به عقب متمایل شود.

انواع سیستم های تهویه مطبوع به شرح زیر است:

سیستم تهویه مطبوع راحت، سیستم تهویه مطبوع صنعتی، سیستم تهویه مطبوع زمستانی، سیستم تهویه مطبوع تابستانی، سیستم تهویه مطبوع در تمام طول سال، سیستم تهویه مطبوع واحد، سیستم تهویه مطبوع مرکزی.