شخصی با موم عسل اپیلاسیون کفشهایش را واکس می زند

موم عسل اپیلاسیون زنبور عسل از زمان های بسیار قدیم به دلیل خواص منحصر به فرد و درمانی که دارد از ارزش بالایی برخوردار بوده است. از این ماده، شمع ها برای اهداف مختلف – تشریفاتی، تزئینی، دارویی و البته برای خانه ایجاد شد.

امروز کارها بسیار ساده تر شده اند. تعداد زیادی جایگزین برای جایگزینی شمع ظاهر شده است.اما شمع های موم طبیعی به دلیل خواص درمانی، ظاهر دلپذیر و عطر عالی عسل همچنان مورد تقاضا هستند.

شمع های طبیعی ساخته شده از موم زنبور عسل مزایای زیادی نسبت به گزینه های معطر دارند. آنها برای سلامتی انسان مفید هستند و هنگام سوختن عطر گلی-عسلی می دهند.

شمع ساخته شده از موم طبیعی طولانی تر از حد معمول می سوزد و به طور کامل بدون باقی مانده و تشکیل دوده می سوزد. در طی ذوب آن، حدود 50 ماده مختلف و ترکیبات اتر در هوا آزاد می شود که مستقیماً وارد ریه ها می شود. برای دستگاه تنفسی انسان بسیار مفید است.
علاوه بر این، موم زنبور عسل حاوی بره موم است که هنگام سوختن نیز آزاد می شود. این یک ضد عفونی کننده طبیعی است و هوا را به خوبی از عوامل بیماری زا پاک می کند.

مقدار قابل توجهی اسانس موجود در چنین شمعی به عادی سازی و بهبود وضعیت بدن کمک می کند و همچنین به افزایش خلق و خو و آرامش کمک می کند.

عسل

یکی دیگر از خواص مثبت شمع های طبیعی تمیز کردن هوا از خاک و گرد و غبار کثیف است. تمیز کردن به این دلیل انجام می شود که در هنگام سوزاندن، شمع های موم ذرات منفی را در جو آزاد می کنند که در تماس با ذرات گرد و غبار دارای بار مثبت، آنها را کاملاً خنثی می کند. مشخص شده است که تصفیه هوا به این روش به تسکین علائم یک واکنش آلرژیک و جلوگیری از عواقب ناخوشایند کمک می کند.

محصولات ساخته شده از موم طبیعی زنبور عسل اغلب در طب عامیانه برای جلوگیری از بیماری های مختلف و بازگرداندن سلامت استفاده می شود. آنها برای رایحه درمانی استفاده می شوند، که به شما امکان می دهد سموم را از بدن حذف کنید و کار تمام اندام های داخلی را فعال کنید.

محصولات پزشکی مختلفی از موم زنبور عسل ساخته می شوند، مانند شمع های گوش که برای جدا کردن گوش شمع ها استفاده می شود.

به عنوان یک قاعده، چنین روشی فقط توسط یک درمانگر با تجربه انجام می شود، زیرا اثر مورد نظر را می توان تنها با روشن کردن شمعی که مستقیماً در دهانه گوش قرار داده شده است، به دست آورد.

گرم می شود و روغن های ضروری را آزاد می کند که به حذف جرم گوش کمک می کند. علاوه بر این، چنین محصولاتی می توانند التهاب حفره گوش را نیز از بین ببرند.

علاوه بر این، آنها به عنوان ضد عفونی کننده برای سرماخوردگی استفاده می شوند. سوزش آنها به رفع سردرد و بی خوابی کمک می کند.

شمع سازی یک فعالیت سرگرم کننده است که به شما کمک می کند از شلوغی و شلوغی زندگی روزمره دور شوید. شما می توانید به طور مستقل یک محصول مومی برای خود یا به عنوان هدیه درست کنید.

نصیحت! برای اینکه محصول حاصل نه تنها جذاب باشد، بلکه تمام مزایای یک محصول زنبور عسل را نیز داشته باشد، فقط باید از مواد طبیعی استفاده کرد.
به عنوان یک قاعده، موم زنبور عسل را فقط می توان از زنبورداران خریداری کرد. آنها به شما کمک می کنند بسته به فصل و میزان گرده، مناسب ترین محصول را انتخاب کنید.