شرکت دمپایی بندری مردانه به دلیل ورشکستگی محصولاتش را حراج زد

این دمپایی‌ها ویژگی‌های زیادی دارد آنها با پوست گوسفند ساخته شده‌اند و با قیچی بسیار نرم (پوست پوست گوسفند) پوشیده شده‌اند. 

اگرچه هیچ کس آنها را در ناودان رتبه بندی نکرد، آنها نیز هیچ کدام از موارد مورد علاقه ما نبودند. برخی از ما در حین راه رفتن متوجه شدیم که پاشنه‌هایمان به‌طور ناخوشایندی از پشت دمپایی لیز می‌خورد و کراوات‌های پوست خام عمدتاً برای زیبایی ظاهری ظاهر می‌شوند.

آنها زیبا هستند، هر چند مورفی آنها را “#Cabincore” می نامد و از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند. «شیرلینگ واقعی بسیار برتر است.

کاولز می‌گوید: «این تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند، اگرچه سانتاناکوت می‌گوید، «اگر می‌توانستم این دمپایی‌ها را روی پاهایم نگه دارم!»

این دمپایی بندری مردانه با پشت باز فوق‌العاده حمایت‌کننده هستند و دارای «مهر پذیرش» از انجمن پزشکی پا آمریکا هستند. به گفته APMA ، این مهر و موم به محصولات مجاور پا تعلق می گیرد که “دریافت شده اند که سلامت پا را ارتقا می دهند” .

آنها قابل تنظیم هستند، بنابراین روی پاهایی که پهن یا باریک هستند می مانند و به آرامی روی پای شما قالب می گیرند و تناسب کامل را تضمین می کنند.

اما آنها به خصوص گرم نیستند، که باعث می شود توصیه آنها به عنوان یک گزینه دمپایی دشوار باشد. و درست به عملکرد خود، ظاهری ارتوپدی دارند، که ممکن است برای همه جذاب نباشد. 

اگر به دنبال یک دمپایی حمایت کننده و چسبنده هستید که بتوانید در تمام طول سال بپوشید، دمپایی های Vionic Relax گزینه خوبی هستند.

اما اگر پاهایتان سرد می شود یا می خواهید به پاهایتان نگاه کنید و آنچه را که می بینید دوست داشته باشید، ممکن است اینها برای شما مناسب نباشند.

این اسلایدها نرم، کرکی و در حال حرکت هستند، اما از هر چهار نفر ما سه نفر نمی‌توانیم به راحتی این اسلایدها را روی پاهای با عرض نسبتاً متوسط ​​خود قرار دهیم.

کسانی که پاهای باریکی دارند احتمالا شانس بیشتری خواهند داشت. چون سرسره‌ها هستند، خیلی گرم نیستند، اما با خز مصنوعی ساخته شده‌اند، که کاولز می‌گوید هنگام پوشیدن آن‌ها در انجام کارهای روزمره، کمی عرق کرده است.

سانتاناکوت می‌گوید: کف‌های پلاستیکی «بسیار سفت و انعطاف‌ناپذیر هستند، بنابراین من باید مانند یک اردک یا دمپایی راه بروم تا دمپایی‌ها را بپوشم».

در حالی که کاولز خاطرنشان می‌کند که «من یک کودک نوپا دارم و وقتی او خواب است، نیاز شدیدی به این کار احساس می‌کنم. آرام به اتاق او نزدیک شوید با پوشیدن این اسلایدها نمی توانستم این کار را انجام دهم.»