شیرآلات بهداشتی گلسار در انتخاب ریاست مجلس کشور های اروپایی نقش مهمی داشت

صرفه جویی در استفاده از شیرآلات بهداشتی گلسار نسبت به شیر های آب قبل از 1992 قابل توجه است. تقریباً 8000 گالن آب در سال برای تبدیل تمام شیرهای آب در یک خانه متوسط.

به این موارد صرفه جویی را که از کاهش گرمایش آب گرم به دست خواهید آورد، اضافه کنید، و تجهیز شیر آب قبل از سال 1992 با یک مدل جدیدتر تصمیم آسانی است.

و سرعت جریان شما می تواند حتی کمتر شود. در سال 2008، آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) برنامه ای تحت عنوان را به خدمت گرفت.

این برنامه از آزمایش شخص ثالث برای تعیین اینکه آیا شیرها و سر دوش ها معیارهای جریان آب با راندمان بالا در حدود 1.5 گرم در دقیقه یا کمتر را دارند، استفاده می کند.

اکثر تولیدکنندگان دارای خطوط تولید گسترده ای هستند که با معیارهای مطابقت دارند.

فناوری مورد استفاده برای دستیابی به این جریان های فوق العاده مقرون به صرفه یا در بدنه شیر آب تعبیه شده است یا روی هواکش، نوک پیچ کوچکی که در انتهای شیر شما قرار می گیرد، اعمال می شود.

شیرآلات

تا به امروز، بیشتر تولیدکنندگان برای جلوگیری از بازنگری عمده‌فروشی خطوط تولید، بر روی هواکش تمرکز کرده‌اند.

هواده های کم جریان با مهندسی هوشمندانه به طور خودکار برای نوسانات فشار تنظیم می شوند و با موفقیت آب را محدود می کنند و در عین حال جریان کامل و قدرتمندی را حفظ می کنند.

هواکش شیر یک صفحه کوچک در انتهای شیر آب است که هوا را به جریان آب وارد می کند. هدف این است که جریان را نرم کند و کمتر پاشیده شود.

هواده های با جریان محدود به کاهش مصرف آب کمک می کنند، اگرچه برخی از وظایف مانند پر کردن سینک ظرفشویی، به سادگی زمان بیشتری می برد.

هر 2 سال یکبار هواکش خود را تعویض کنید تا شیر شما آزادانه جریان داشته باشد. برای یک هواکش جدید 2 تا 22 دلار خرج خواهید کرد.

هواکش قدیمی خود را به فروشگاه لوازم خانگی یا لوازم خانگی خود ببرید تا از تناسب مناسب اطمینان حاصل کنید.

هواکش های مورد تایید آژانس حفاظت از محیط زیست برچسب را حمل می کنند و سرعت جریان را در کنار دستگاه حک می کنند.

سرعت جریان برخی از هواکش‌ها به 0.5 gpm می‌رسد، اگرچه برخی از صاحبان خانه‌ها ممکن است خواهان جریان سریع‌تر آب باشند.