صابون مایع لوکس که متناسبت با پوست تغییر آنزیم می دهد

صابون مایع از جمله صابون مایع لوکس تقریباً از ابتدای ورود به بازار به عنوان ضد باکتری معرفی شده است. یک مطالعه در اوایل دهه 90 توسط Dial Corporation بررسی شد که آیا باکتری های حاصل از صابون استفاده شده به پوست منتقل شده است یا خیر.

نه، اینطور نیست. بنابراین از این نظر، هم صابون های دستی و هم صابون های مایع دستی هنگام برخورد با باکتری ها به یک اندازه بی خطر هستند.

ملاحظات زیست محیطی و ضایعات بیش از 40 درصد از خریدارانی که محصولات مراقبت از پوست را خریداری می کنند، خود را “اکولوژیست” می دانند یا، حداقل، نگران عوامل محیطی هستند.

با این حال، بسیاری نمی دانند که یک مطالعه در سال 2009 در مؤسسه مهندسی محیط زیست به این نتیجه رسید که صابون های مایع ردپای کربنی 25 درصدی بیشتری نسبت به صابون های نواری دارند.

به دلیل فرمول شیمیایی صابون و مواد تشکیل دهنده آن، برای تولید صابون مایع نیاز به مواد اولیه شیمیایی و فرآوری بیشتری دارد.

در واقع، حدود 7 برابر بیشتر از زمان تولید صابون دستی نیاز دارد. یعنی 7 برابر مصرف انرژی و انتشار کربن بیشتر!

صابون

گزینه های بدون عطر بر کسی پوشیده نیست که برخی از افراد به عطرهای تند حساسیت و واکنش های نامطلوب پوستی دارند.

افراد دیگر ترجیح می دهند آنها را روی صابون خود نداشته باشند. از این نظر، صابون های نواری برنده می شوند.

صابون های مایع بدون عطر نادر هستند و یافتن آنها دشوار است. از سوی دیگر، بسیاری از صابون‌های بدون عطر و صابون‌های مختلف و همچنین صابون‌هایی که با مواد کاملاً طبیعی و با رایحه‌های بسیار ملایم ساخته شده‌اند، وجود دارد.

این کاملاً به عواملی بستگی دارد که برای شما مهم ترین هستند. اگر اکولوژی و سبز بودن برای شما مهم است، صابون نواری برنده است.

اگر تصمیم مالی باشد، صابون نواری دوباره با اختلاف قابل توجهی برنده می شود شستن دست ها با صابون نواری حدود یک سوم هزینه استفاده از صابون دست مایع است.

اگر اثرات مرطوب کنندگی و کف کاملاً غنی در راس لیست اولویت های شما قرار دارد، صابون های مایع راه حلی هستند.

با این حال، از نقطه نظر صرفاً بهداشتی، صابون های نوار حاوی مواد شیمیایی کمتری هستند و به همان اندازه صابون های مایع خود در جلوگیری از انتشار میکروب ها خوب عمل می کنند.

آیا می خواهید یک صابون دستی عالی را امتحان کنید که هم سبز و هم مرطوب کننده موثر باشد؟ ما فقط یکی را می شناسیم!