عرضه بهترین لاستیک کره ای در ایران

بهترین برند لاستیک در بازار ایران کدام است؟ آیا لاستیک های کره ای از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردارند؟ عرضه و پخش لاستیک انواع خودرو ها در ایران چگونه است؟
راه های فرمان دادن و هدایت، شتاب گیری و ترمز کردن مطلوب خوردو به سطح جاده و آج لاستیک بستگی دارد. وقتی سرعت خودرو کم، بار آن ناچیز و سطح جاده عادی باشد، کیفیت لاستیک ماشین بزرگ چندان محسوس نیست اما در سرعت های زیاد با بار زیاد و در جاده های کم اصطکاک (یخ زده و لغزنده )کنترل و هدایت مطمئن خودرو به لاستیک خوب بستگی دارد.
لاستیک باید به اندازه کافی پهن باشد تا نیروهای وارد شده از طرف جاده و وزن شاسی را تحمل کند و نیز نرم و الاستیک عمل نماید تا ضربات اولیه جاده را مانند فنر، جذب کند.

بهترین برند

انواع لاستیک ها برای ماشین های لوکس، سواری لاستیک کامیون و دیگر وسایل نقلیه در بازار ایران اعم از ایرانی و خارجی وجود دارد. بنابر این مصرف کنندگان می‌توانند با توجه به ماشین یا خودروی خود مناسب ترین لاستیک و تایر را برای چرخهای اتومبیلشان انتخاب کنند.
البته همانطور که می‌دانید باید این انتخاب و خرید براساس اطلاعات فنی که کارخانه سازنده خودرو در نظر گرفته است باشد. انواع لاستیک با کیفیت ایرانی و خارجی در بازار زیاد است بسیاری از این لاستیک ها کیفیت لازمه را ندارند که می توان برخی از لاستیک های تولید کننده گان داخلی و اکثریت لاستیکهای چینی را در این گروه قرار داد.

در حال حاضر بهترین لاستیک در بازار، لاستیکهای اروپایی، کره ای و ژاپنی هستند بهترین برند این محصولات نیز را می توان لاستیکهای هانکوک کره و لاستیک‌های میشلن آلمان را نام برد که از لحاظ قیمت لاستیک موتور سیکلت های هانکوک کره ایی برای انواع خودروها مناسب ترین گزینه برای خرید است. عرضه و پخش این لاستیک ها در بازار توسط وارد کنندگان اصلی انجام می شود.