فرش ماشینی کرمان در کاخ سفید خبرساز شد

بسیاری از ما این سوال را مطرح می کنیم که فرش کودکمان بهتر است دستباف باشد یا ماشینی؟ برای پاسخ به این سوال، اگر بخواهیم صریح پاسخ دهیم، باید بگوییم; بستگی به این دارد که کدام یک از معیارهای بالا برای شما مهمتر است.

بسته به اولویت شما، مشخص می شود که فرش ماشینی کرمان برای شما بهتر است یا دستباف.

برای درک بهتر چند مثال می زنیم:

اگر سلامت کودکان برای شما مهمتر از هر چیز دیگری است، قطعا فرش دستباف گزینه بهتری برای شما نسبت به ماشین است.

فرش های دستباف به دلیل استفاده از الیاف طبیعی در بافت خود هیچ حساسیتی برای نوزاد ایجاد نمی کنند، به خصوص اگر نوزاد شما نوزاد است و تازه شروع به چهار دست و پا راه رفتن کرده است.

الیاف مصنوعی به کار رفته در آن ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود.

همچنین فرش های دستباف به دلیل داشتن الیاف طبیعی دارای حداقل پرز هستند.

پر کردن فرش می تواند برای کودکان خردسال خطرناک باشد، زیرا هم حساسیت زا است و هم ممکن است در حین بازی به طور تصادفی وارد دهان کودک ما شود و مشکلاتی ایجاد کند.

پشم، پنبه و ابریشم الیاف اصلی مورد استفاده در فرش سدباف هستند که همگی دارای لطافت و لطافت و فوق العاده ای هستند و ممکن است هنگام خرید فرش ماشینی کودک ابتدا فکر کنید که نرمی آنها بسیار بالاست اما در دراز مدت زمان نرم شدن فرش ماشینی کاهش و فرش دستباف افزایش می یابد.

از طرف دیگر، فرش‌های با شدت بالا معمولاً وزن بیشتری نسبت به فرش‌های ماشینی دارند و همین امر باعث می‌شود فرش دست‌بافت بیشتر به زمین چسبیده، لغزنده‌تر و برای بازی کودکان مناسب‌تر باشد.

اگر شما از جمله افرادی هستید که به دنبال فرش کودک با کیفیتی برای خرید هستید که کیفیت خود را برای مدت طولانی حفظ کند و در برابر شست و شوی زیاد مقاوم باشد، قطعا دستباف گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود.

اگر دوست دارید در مورد مزایای فرش دستباف نسبت به فرش ماشینی بیشتر بدانید، می توانید پس از مطالعه کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

رنگ روشن در انتخاب فرش متناسب با روحیه کودک شما بسیار موثر است، اما از یک طرف چون فرش کودک مستعد کثیف شدن زیاد است، رنگ روشن این فرش ها کار شما را برای شستشو بیشتر می کند.
هنگام خرید به فضای اتاق فرزندتان توجه کنید.

اگر فضای اتاق کودک شما زیاد بزرگ نیست، فرش دستباف یک و نیم متری از نظر ابعاد بهترین گزینه است و سعی کنید فرش مورد نظرتان وسط اتاق کودکتان را کاملا بپوشاند.

سعی کنید فرش کودک خود را به گونه ای انتخاب کنید که در رنگ های به کار رفته در آن از رنگرزی طبیعی استفاده شود.

زیرا رنگ های شیمیایی ممکن است باعث ایجاد حساسیت در کودک شما شود.

برای تشخیص رنگ طبیعی، قسمت های پررنگ فرش را با یک پارچه سفید مرطوب بکشید.

اگر رنگ برنگشت، رنگ آن طبیعی است و در غیر این صورت رنگ مصنوعی است.

برای اطمینان از کیفیت الیاف و رنگ های به کار رفته در فرش کودک خود از مراکز معتبر قالیبافی برای خرید استفاده کنید.