فروش اینترنتی لاستیک کویر

فروش اینترنتی انواع لاستیک ماشین بزرگ کویر را در این مرکز تجربه کنید شرکت با تجربه و اولین شرکت سازنده تایرهای رادیال استیل بلت همین کویر تایر است شرکت کویر تایر با تبادل دانش روز دنیا با شرکت معتبر اروپایی نظیر ماتادور اسلواکی به تولید با کیفیت ترین تایر ها می پردازد.
تاریخچه ی شرکت تایر با سال 1366 بر می گردد از آنجایی که تآسیس آن در همین سال بود و از نیمه دوم 1370 در زمینی به مساحت 112 هکتار در شهرستان بیرجند آغاز شد و در نوزدهم مهر ماه 1377 با صرف 350 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
دانش فنی طراحی و تولید انواع تایرهای بلت سیمی و بدون تیوب را از شرکت ماتادور یکی از شرکت های معروف اروپایی و خوشنام خریداری کرده و بهترین کیفیت انواع تایرها را به بازار عرضه می کند.
تمام تکنولوزی و ماشین آلات این شرکت از اروپا و ژاپن به عنوان برند های معتبر و مشهور در زمینه لاستیک ماشین جهانی خریداری شده اند و به طبع تمام تایرها و لاستیک های تولید شده در بالاترین کیفیت و استانداردترین لاستیک ها می باشند.
تمامی محصولات این شرکت شامل اندازه های مختلف تایرهای رادیال سواری استیل بلت، وانتی و همچنین نوار دو رینگ که همگی با نام تجاری کویر تایر منتشر می شوند، می باشد.
شما می توانید از طریق این نمایندگی فروش بهترین لاستیک های شرکت کویر را با قیمت مناسب و ارزان در سراسر ایران دریافت کنید.