مراسم پرتاب دفتر فانتزی 100 برگ برای عروس و داماد حاشیه ساز شد

آیا به معنای رویاهای خود علاقه دارید؟ آیا می خواهید یاد بگیرید چگونه رویای شفاف را ببینید؟ سپس یک دفتر خاطرات رویایی ضروری است! یک دفتر یادداشت در کنار تخت خود داشته باشید و ماجراهای شبانه خود را هنگام بیدار شدن یادداشت کنید.

اگر دفتر فانتزی 100 برگ خالی و بدون خط یا شبکه دارید، این یک کاندیدای عالی برای یک کتاب طراحی است! برای ابله کردن یا یادداشت کردن ایده های خشن خود به کاغذ فانتزی نیاز ندارید .

برخی از افراد ترجیح می دهند فعالیت های روزانه خود را به صورت شخصی ثبت کنند و یک دفترچه یادداشت خالی برای این کار مناسب است. چند جمله در مورد کارهایی که هر روز انجام می دهید بنویسید چه کسی را دیدید، چه خوردید، روی چه چیزی کار کردید، و غیره.

به حروف دستی علاقه دارید؟ می دانید که برای پیشرفت باید تمرین کنید، پس چرا از یکی از دفترچه های خالی خود استفاده نکنید؟ Tombows یا Faber-Castels خود را بیرون بکشید و تمرین کنید!

حروف قلم مو مهارت شگفت انگیزی است که به دست آوردن آن کار سختی نیست تنها چیزی که به آن نیاز دارید منبع مناسب برای یادگیری روش صحیح است. اگر می خواهید وارد حروف نویسی شوید، دوره ایمیل رایگان من را بررسی کنید و همین امروز شروع کنید!

وقتی برای خودتان کار می کنید یا به سادگی می خواهید برنامه خود را بهتر پیگیری کنید، ردیاب زمان یک ابزار فوق العاده است. یک دفترچه یادداشت در کنار میز خود نگه دارید و به سادگی زمان تعویض کار را یادداشت کنید تا بتوانید بعداً میزان مصرف زمان خود را مرور کنید.

برنامه ریزی برای مهمانی ها می تواند سرگرم کننده یا استرس زا باشد. تمام اردک های خود را با اختصاص یک دفترچه خالی منحصرا به برنامه ریزی خود در یک ردیف نگه دارید!

مخصوصاً اگر نامزد هستید و در حال برنامه ریزی برای عروسی خود هستید، بسیار مفید است. یک مجله می تواند محل مرکزی همه نمونه های رنگی، قرار ملاقات ها، لیست های پخش موسیقی، اطلاعات رجیستری و موارد دیگر باشد تا سرتان را گم نکنید.

اگر شما هر نوع بیماری پزشکی یا روانی دارید، نگه داشتن گزارش سلامت ممکن است مورد علاقه جدید شما باشد. شما می توانید تمام علائم، محرک ها، داروها و هر اطلاعات دیگری را که به وضعیت شما مرتبط است ردیابی کنید.