مردی با توالت فرنگی چینی به مسابقات کشتی رفت

توالت‌ های رو به بالا که به توالت فرنگی چینی نیز معروف هستند، توالت‌ هایی با واحدی در پشت مخزن (مسراتور) هستند که دارای تیغه‌ هایی هستند که زباله‌ ها را به دوغاب تجزیه می‌کند و سپس به خطوط فاضلاب یا سپتیک تانک پمپ می‌شود.

بر خلاف دیگر توالت‌های فلاش، توالت‌های بالابر نیازی به لوله‌های فاضلاب از طریق کف برای حذف زباله ندارند.

این توالت ها برای نصب در زیرزمین یا هر خانه ای که کمی از خط فاضلاب فاصله دارد، بهترین هستند. خرید آنها گران است اما نصب و نگهداری آسان و ارزان تر است.

توالت فرنگی سانیفلو از جمله بهترین توالت های خیسانده کننده هستند. آنها دارای یک فلاش قدرتمند و جمع و جور هستند که می توانند در یک حمام کوچک جا شوند.

پسماند پس از تبدیل به دوغاب توسط یک پمپ کوچک پمپاژ می شود. بنابراین، یک توالت فرنگی برای کارکرد نیاز به دسترسی به برق دارد.

در این پست تعدادی از بهترین توالت های رو به بالا را بررسی کنید.

توالت

توالت های تخلیه عقب، توالت هایی هستند که زباله ها را از طریق دیوار حمام تخلیه می کنند، بر خلاف توالت های دیگر که زباله ها را از طریق کف تخلیه می کنند.

پشت توالت ها دارای یک خروجی است که به لوله کشی روی دیوار متصل می شود دستگاهی به نام کانکتور P-trap توالت عقب را خریداری کنید.

بیشتر توالت‌های تخلیه عقبی تحت فشار هستند زیرا نمی‌توانند صرفاً به شستشوی جاذبه وابسته باشند.

برای افرادی که می خواهند یک توالت جدید نصب کنند اما برای انجام کارهای لوله کشی نیازی به حفاری حمام خود ندارند، توالت های تخلیه عقب ارزش این کار را دارند.

توسعه دهندگان آپارتمان های بلند ترجیح می دهند توالت های تخلیه عقب را نصب کنند زیرا به آنها اجازه می دهد واحدهای طبقه بیشتری بسازند.

این به این دلیل است که توالت های تخلیه عقب فضای زیادی را اشغال نمی کنند زیرا به لوله کشی نیاز ندارند.