مردی با مایع ظرفشویی تیرک شیشه ماشینش برق انداخت

استفاده از مایع ظرفشویی تیرک در فیلیپین آنقدرها عادی نیست، اکثر خانه ها از مواد شوینده برای شستن ظروف به ویژه در مناطق روستایی استفاده می کنند.

این باعث می‌شود که مواد شوینده نواری در میان خانواده‌ها چه در آشپزخانه و چه در قسمت لباس‌شویی مفید باشد.

به هر حال در اینجا در کره صابون‌های ظرفشویی (شکل مایع) بسیار زیاد است و شما به ندرت پیدا می‌کنید یا ممکن است هرگز خانه‌ای با استفاده از صابون شوینده در شستن ظروف پیدا نکنید. یک کشور مترقی است

چند هفته پیش یک مایع ظرفشویی دیگر خریدم، در عوض با خرید آخرین برندی که استفاده کرده ایم، انگور و پرتقال ال جی را انتخاب کردم زیرا در فروش است و ارزان تر از بقیه است.

من اشتباه نکردم که آن را انتخاب کنید زیرا به خوبی تمیز می شود و بوی خوبی در آشپزخانه به جا می گذارد.

به طور کلی سه نوع شوینده ماشین ظرفشویی وجود دارد: سبک تک باری که به شکل قرص یا پاد یا پک، ژل مایع و پودر عرضه می شود.

مایع

ممکن است به این انواع شوینده از نظر تکنولوژی در حال توسعه فکر کنید. پودرها محلول ظرفشویی قدیمی هستند، ژل های مایع نسبتاً مدرن هستند و قرص ها جدیدترین بچه های موجود در این بلوک هستند.

رایج ترین نوع مواد شوینده ماشین ظرفشویی امروزه قرص ظرفشویی است. همچنین می‌توانید این موارد را به‌عنوان pac (مخفف بسته‌ها)، غلاف و کیسه‌ها مشاهده کنید.

اینها مواد شوینده تک باری هستند که در آن مواد شوینده در یک پلیمر قابل حل وجود دارد. آنها را در ماشین ظرفشویی خود می اندازید و در یک چرخه شستشو مصرف می شوند.

بر خلاف پودرها و تا حد زیادی نسبت به ژل های ظرفشویی، غلاف ظرفشویی حاوی مواد افزودنی متعددی است که فرآیند تمیز کردن را به سطح جدیدی می برد.

آنها ظروف و ظروف آشپزی شما را از قبل تصفیه و چربی زدایی می کنند و حتی ممکن است حاوی مواد افزودنی مانند سفید کننده ملایم یا مواد کمکی شستشو باشند که به بشقاب ها و لیوان های شما درخشندگی تمیزی می بخشد.