نمایندگی مستقیم لاستیک و تایر افرود

نمایندگی لاستیک و تایر عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع لاستیک ماشین و تایر افست و افرود در سراسر ایران اسلامی انجام می دهد.

بهترین زمان برای تعویض لاستیک ها چه زمانی است؟
برای پاسخ دادن به این سوال باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت که مهمترین انها توجه به حفظ سلامت سرنشینان خودرو در زمان رانندگی می باشد.

برای تعویض لاستیک ها می توان 4 نشانه را مد نظر قرار داد:
1- عمق آج لاستیک و تایر: برای بررسی عمق آج لاستیک می توانید با قرار دادن یک سکه در بین شیارهای لاستیک به عمق آن پی ببرید. اگر بیش از 2 میلیمتر از سکه درون شیار قرار گرفت می توانید مطمئن باشید که لاستیک خودرویتان هنوز کارایی مناسب را خواهد داشت.
2- راه دیگر توجه به شاخصی است که به صورت عمود بر شیارهای لاستیک قرار گرفته است. این نوار در زمانی که لاستیک نو و تازه است به سختی قابل رویت می باشد ولی با گذشت زمان و ساییده شده لاستیک می توان آنرا با سهولت بیشتری مشاهده نمود.
3- توجه به بدنه لاستیک که باید بدون هیچگونه برآمدگی یا ترک خوردگی باشد.
4- و مورد آخر که هنگام حرکت اتومبیل باید به آن توجه داشت وجود لرزشهایی استکه هنگام رسیدن سرعت خودرو به یک حد مشخص که راننده باید آنرا تشخیص دهد. البته در این مورد باید عواملی نظیر بالانس نبودن چرخها و یا مشکلات جلوبندی خودرو را نیز مد نظر داشت زیراکه شاید لرزشها به علت وجود چنین عواملی نیز باشند.