واردات عمده لاستیک هانکوک کره

شرکت بازرگانی ماشین ایران با واردات عمده لاستیک ماشین هانکوک توانسته جایگاه مناسبی را میان فروشندگان لاستیک های خارجی پیدا کند. از این پس لاستیک های هانکوک کره را با قیمت ارزان تر از بازار از ما خریداری کنید.

گروه تولیدی هانکوک با توجه به فروش لاستیک در سراسر کشور های جهان به برندی معتبر در زمینه فروش لاستیک تبدیل شده است. کارکنان شرکت هانکوک به بیش از چهار ده هزار نفر می رسد که در پنج شعبه خود در کشور های کره جنوبی، اندونزی و چین فعالیت دارند.

شرکت هانکوک با سابقه ی چندین ساله در زمینه تولید لاستیک دوچرخه، امروزه توانسته جایگاه مناسبی را در میان خریداران پیدا کند. در حال حاضر این شرکت حامی رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال و راگبی می باشد.تصاویری از این قبیل را می توانید مشاهده کنید:

در سال 1941 این شرکت با نام Chosun پایه گذاری شد ولی دیری نگذشت که نام این گروه به Hankook تغییر یافت.رسالت وب سایت ماشین ایران ارائه محصول با کیفیت به شما عزیزان می باشد.

شما می توانید سفارشات عمده لاستیک کامیون هانکوک را به ما اعلام کنید و در کمترین زمان ممکن و با قیمت های باورنکردنی از بازرگانی ماشین ایران تحویل بگیرید.جهت سفارش این محصول و مشاوره در این زمینه با ما تماس بگیرید.