پخش عمده بهترین لاستیک خودرو در ایران

برای خرید لاستیک خودرو خود در تمام مناطق ایران بهتر است به مراکز معتبری که به پخش عمده بهترین مارکهای لاستیک ماشین می پردازند مراجعه شود.

تایر برای هر خودرو بسیار مهم است چرا که در یک ماشین تمام نیرو و قدرت های تولید شده که از موتور به سیستم انتقال قدرت داده و از آنجا به آخرین قسمت سیستم انتقال قدرت یعنی تایر انتقال داده می شود.

تمام این نیروهای انتقالی برای به حرکت در آوردن و یا توقف کردن خودرو در شرایط مختلف کاری است. بنابراین تایرها برای خودرو نقشی اساسی و مهم دارند که ایمنی خودرو و سرنشینان نیز به لاستیک زیاد وابسته است.

ازین رو انتخاب لاستیک برای هر راننده از مواردی است که باید به آن زیاد دقت کرد. لاستیک خودرو باید بر اساس شرایط کاربری خودرو، آب و هوای محیط، نحوه رانندگی، شرایط جاده ایی یا شهری و موارد دیگر انتخاب شود و تا حد امکان از خرید لاستیک هایی که کیفیت و مرغوبیت بالایی ندارند خودداری کرد.

بهترین لاستیک

در حال حاظر مارکها و شرکت های مختلف بسیاری در کار تولید لاستیک برای انواع خودروها فعالیت می کنند. که می توان گفت که تنها برخی از این مارکها دارای کیفیت خوبی بوده و مرغوبیت اجناس خود را تضمین می کنند.

بازار ایران که همیشه پر بوده از انواع لاستیک های ایرانی و خارجی و انتخاب را برای هر فردی که قصد خرید لاستیک برای اتومبیلش را دارد سخت کرده است.

بنابراین چنانکه گفته شد لاستیکی برای ماشین مناسب است که شرایط ایمن و خوبی را در هنگام هدایت، شتابگیری و ترمز کردن برحسب سطح جاده برای خودرو فراهم کند که می توان گفت برخی از بهترین مارکهای معتبری که این شرایط را برای هر خودرویی به ارمغان می آورد، تایر با برند میشلن، بریجستون، دانلوپ، فالکن، هانکوک،رودستون که این موارد از برخی مارکهای خارجی بسیار معتبر در داخل بازار بود، (البته برخی مارکهای دیگر مانند کانتیننتال، پیرلی هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند اما تعداد بسیار کمی در ایران دارند)، از برندهای داخلی خوب هم می توان به لاستیک های شرکت بارز و یزد تایر اشاره کرد.

از نظر کیفیت و مواد بکار برده شده لاستیک های خارجی نام برده شده دارای عملکرد بسیار بالایی هستند و به نسبت لاستیک های ایرانی طول عمر و دوام بیشتری نیز دارند البته اگر نوع اصلی آنها گیر بیاید.

پیشنهاد می شود بهترین تایرها را فقط از عاملین مجازی که به صورت عمده و خرده در پخش انواع لاستیک ها فعالیت می کنند خریداری نمایید.