پرتاب قابلمه چدن مارک فورته از سوی مردی به دزد خانه اش موجب مرگ او شد

می توانید قابلمه چدن مارک فورته را در اشکال و اندازه های مختلف پیدا کنید. محبوب ترین قطعات چدنی، تابه ها و قابلمه های هلندی هستند، اما می توانید انواع دیگر تابه ها و قابلمه های چدنی دیگر را نیز پیدا کنید:

ماهیتابه ها: تابه های چدنی در اندازه های مختلف، از بسیار کوچک (قطر حدود 6 اینچ) تا بسیار بزرگ (قطر بیش از 15 اینچ) تولید می شوند.

این تابه ها با عمق متوسط بین 1 1/4 اینچ تا 2 1/2 اینچ (بسته به اندازه تابه)، برای انواع کارهای پخت و پز عالی هستند.

ماهی تابه ها: ماهی تابه ها شبیه ماهی تابه ها هستند با این تفاوت که کناره های ماهی تابه ها عمیق تر هستند (معمولاً 3 اینچ یا بیشتر) تا زمانی که در حال سرخ کردن هستید، روغن آنقدر پاشیده نشود.

توری ها: توری ها می توانند گرد، مربع یا مستطیل باشند و در اندازه های مختلف وجود دارند. سطح صاف و اضلاع کم عمقی دارند (معمولاً 1/2 اینچ یا کمتر).

قابلمه

تابه های گریل: دقیقاً همان چیزی که به نظر می رسد: تابه هایی که برای کباب کردن غذا استفاده می کنید، چه روی قابلمه گاز یا روی آتش.

قسمت پایینی آجدار، غذا را از چکه ها دور نگه می دارد و آثار ترش خوبی بر جای می گذارد.

قابلمه هلندی: قابلمه های هلندی قابلمه هایی با یک طرف عمیق با درب هستند که می توانید روی قابلمه گاز یا داخل فر استفاده کنید.

آنها فوق العاده همه کاره هستند شما به آن می گویید؛ یک فر هلندی احتمالاً می تواند این کار را انجام دهد.

اگر عاشق درست کردن ظروف آب پز هستید اما یک قابلمه هلندی چدنی سنگین و چدنی برای آشپزخانه شما مناسب نیست، به دنبال منقل باشید.

این قابلمه های کوتاه و پهن ظرفیتی مشابه قابلمه های هلندی دارند، اما از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. این باعث می شود آنها برای قابلمه های القایی و شیشه ای دوستانه تر شوند.