پرفروشترین لاستیک خارجی در ایران

لاستیکهای خارجی سبکترند و به این دلیل از جذابیت بیشتری بین رانندگان برخوردارند و لذت رانندگی را دو چندان مینمایند. برندهای معروف و مطرحی در این صنعت با هم رقابت میکنند.و در این بین پرفروشترین لاستیک ها در ایران کدام هستند.
تولید کنندگان مختلفی در سراسر دنیا هستند که لاستیک ماشین تولید میکنند,وبا برندهای معروف و مطرحی در این صنعت با هم رقابت میکنند که هر کدام جایگاه خاصی دارند.
اعم از کشورهایی همانند آلمان,آمریکا,کره ,ژاپن ,چین هندوستان… ومارک هایی مثل کنتینانتال ,بریجستون ,میشلن ,بریجستون ,سومیتو که به دلیل فن آوریهای جدید از فروش خوبی در سطح دنیا برخوردارند. جنس لاستیک های اروپایی و کره ای مرغوب تر است, با کیقیت تر و نرم تر هستند.
در بین لاستیک های چینی هم میتوان به برند اورنت اشاره کرد که از کیفیت خوبی برخوردار است و برای ماشینهای ریز قابل استفاده میباشد.
اما قابل مقایسه با لاستیک های آلمانی و آمریکایی و کره ای نیستند . از نظر جایگاه در سطح دنیا برندهای مطرح کنتینانتال ,بریجستون ,میشلن و گودیر هستند که پرفروشترین ها در سطح دنیا هستند و بعد از اینها سومیتو ژاپن و کومهو کره است که همگی از کیفیت خیلی بالایی برخوردار هستند و در ایران هم طرفداران خود را دارند.