پسری 9 ساله که با خندیدن پولدار شد!

پسری که توانست با استفاده از خنده در مدت یک ماه به پول هنگفتی برسد. خنده این پسرک 9 ساله چند صد دلار ارزش داشت که توسط فردی پرداخت گردید.

کرم کنجد اصفهان

یکی از بهترین نمونه های مواد غذایی که سرشار از کالری و ویتامینهای مفید بوده، کرم کنجد اصفهان و همینطور کرم کنجد کاکائویی است که به صورت کاملاً بهداشتی تولید شده و روانه بازار مصرفی می شود.

گل محمدی کاشان

بسیار از مردم داخل بسیاری از نوشیدنیها و خوراکیها از گل محمدی استفاده می نمایند که این امر بسیار جایز است و مفید که معروف ترین این گلهای محمدیها، گل محمدی کاشان و همدان و هشتگرد می باشد و بسیار از این گل محمدیها که از این شهرها چیده می شود مورد صادرات قرار می گیرد.

گان جراحی استریل

در مراکز درمانی و بهداشتی و در بخش جراحی و عمل، از پارچه هایی استفاده می شود که شان نام دارند. در حقیقت، شان، همان لباسی است که برای بیمار استفاده می نمایند. گان جراحی استریل با توجه به محل جراحی در بدن بیمار، تهیه و استفاده می شود. این لباس های مخصوص، فضایی باز وجود دارد که روی قسمتی که قرار است جراحی شود، قرار می گیرد.

شامپو ضد ریزش

اما هر کسی که برای خرید شامپو ضد ریزش مو کافئین دار مردد است، بداند که این شامپوها برای پوست سر مفید بوده و کمبودهای ناشی از ویتامین‌ها و مواد معدنی که موجب ریزش مو می شود را تامین می کند. مثل کمبود زینک و بیوتین. بیوتین که همان ویتامین B7 است که حاوی مقدار بسیار مناسبی از اسیدهای چرب، گلوکز و بعضی از آمینو اسیدهای بدن است که موارد نامبرده به تغذیه مو کمک می کند.