پودر گوشت برای گاو متعلق به همسر مسی دزدیده شده است

قسمت هایی از پودر گوشت برای گاو که اگر یک مرغ یا بوقلمون کامل را از خواربارفروشی بخرید در شکم آن پیدا می کنید. اغلب از قسمت های کم سود پرنده، مانند پشت و گردن تشکیل شده است.

برخلاف “گوشت”، ممکن است شامل استخوان باشد که وقتی آسیاب می شود می تواند منبع خوبی از کلسیم باشد.

اگر استخوان برداشته شده باشد (معمولاً با جداسازی مکانیکی)، می توان آن را به عنوان “مرغ بدون استخوان” معرفی کرد.

اگر گونه خاصی از پرنده استفاده شود، ممکن است با نام رایج تر مانند “مرغ” یا “بوقلمون” اعلام شود.

محصولات جانبی طیور باید شامل قطعات تمیز نشده لاشه‌های طیور ذبح‌شده مانند سر، پا، احشاء، عاری از محتوای مدفوع و مواد خارجی باشد.

مگر در مقادیر کمی که ممکن است به‌طور اجتناب‌ناپذیر در عمل خوب کارخانه‌ای رخ دهد. اگر محصول دارای نامی توصیفی در نوع خود باشد، باید با آن مطابقت داشته باشد.

گوشت

مشابه محصولات فرعی گوشت، بیشتر قسمت‌های پرنده هستند که بخشی از لاشه کامل و خام نیستند.

این ممکن است شامل قلوه (قلب، سنگدان و کبد) و همچنین سایر اندام های داخلی، سر و پا باشد.

مواد زیر همگی محصولاتی هستند که برای از بین بردن باکتری های مضر قبل از ارسال به کارخانه تولید غذای حیوانات خانگی، در معرض پخت و پز قرار گرفته اند.

رندر فرآیندی است که در آن مواد در معرض گرما و فشار قرار می گیرند و بیشتر آب و چربی را از بین می برند و در درجه اول پروتئین و مواد معدنی باقی می مانند.

متوجه خواهید شد که اصطلاح “غذا” در همه موارد استفاده می شود. زیرا علاوه بر پخت و پز، محصولات آسیاب می شوند تا ذرات یکنواخت تشکیل شوند.

آرد گوشت فرآورده‌ای است که از بافت پستانداران تهیه می‌شود، به استثنای هر گونه خون، مو، سم، شاخ، برش‌های پوست، کود دامی، معده و محتویات شکمبه، مگر در مقادیری که ممکن است به‌طور اجتناب‌ناپذیر در روش‌های فرآوری خوب رخ دهد.

نباید حاوی مواد خارجی باشد که در این تعریف پیش بینی نشده است. اگر محصول دارای نام توصیفی از نوع، ترکیب یا مبدا باشد، باید با آن مطابقت داشته باشد.