چای ترش سیستان و بلوچستان عامل تقویت ارتش هیتلر

مطالعات اولیه نشان می‌دهد که چای ترش سیستان و بلوچستان هم پتانسیل پیشگیری از شیمی درمانی و هم پتانسیل درمانی دارد، اما نتایج قطعی وجود ندارد و تحقیقات بیشتر ضروری است.

سازمان‌های معتبر سرطان همچنان احتیاط را توصیه می‌کنند:

مرکز سرطان Memorial Sloan Kettering تصدیق می کند که گراویولا در مطالعات آزمایشگاهی خواص ضد سرطانی نشان داده است، اما داده های انسانی وجود ندارد.

Cancer Research UK (یک سازمان غیرانتفاعی سرطان مستقر در انگلستان) بیان می کند که هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد گراویولا به عنوان یک درمان برای سرطان عمل می کند.

مراکز درمان سرطان آمریکا توصیه می‌کنند، “متخصصان در مورد استفاده از این میوه برای درمان سرطان هشدار می‌دهند.

در حالی که تحقیقات نشان می‌دهد که ترش می‌تواند با سرطان مبارزه کند، اما در انسان مورد مطالعه قرار نگرفته است. در نتیجه، هیچ مدرکی مبنی بر بی‌خطری یا اثربخشی آن وجود ندارد.

عده ای از مردم سوخاری علاوه بر خواص ضد سرطانی آن برای درمان عفونت، سرفه، کاهش وزن، تبخال، التهاب بینی و گلو و عفونت های انگلی مانند شپش استفاده می کنند.

برخی دیگر ممکن است از چای گراویولا یا میوه ترش برای القای استفراغ یا افزایش آرامش استفاده کنند.

چای

مرکز سرطان مموریال اسلون کترینگ توصیه می کند که در موارد زیر از مصرف برگ ترش یا ترش خودداری کنید:

  • داروی فشار خون مصرف می کنند.
  • داروی دیابت مصرف می کنند.
  • اگر در حال انجام هر گونه مطالعات تصویربرداری هسته ای هستید.
  • این سازمان همچنین اضافه می کند که استفاده مکرر ممکن است باعث مسمومیت کبد و کلیه شود و عوارض جانبی سورسوپ ممکن است شامل اختلالات حرکتی و میلونوروپاتی (بیماری با علائمی شبیه به بیماری پارکینسون) باشد.

اگر شما یا یکی از عزیزانتان مبتلا به سرطان هستید، امتحان یک درمان جایگزین که نویدبخش امید است می تواند وسوسه انگیز باشد.

برخی از درمان‌های جامع وجود دارد که ممکن است علائم خاص سرطان را تسکین دهد. با این حال، برخی از درمان‌های ضد سرطان ممکن است بیشتر از اینکه مفید باشند، مضر هستند.

قبل از در نظر گرفتن سوپ، برگ های ترش یا هر درمان گیاهی، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که درمانی که برای بهبودی استفاده می کنید آسیبی به شما وارد نمی کند.