چرم قم قابلیت خورده شدن به عنوان لواشک را دارد

کیفیت چرم قم می تواند تحت تأثیر فرآیندهای بسته بندی گوشت، دباغی و تکمیل مورد استفاده در طول تولید قرار گیرد.

در کنار درجه‌های چرم که مصرف‌کنندگان با آن‌ها آشنا هستند، ما به انواع چرم‌هایی که دباغ‌ها هنگام ارزیابی پوست‌های بسته‌بندی‌های گوشت از آن‌ها استفاده می‌کنند، می‌پردازیم.

پوست چرم پوستی است که از حیوان جدا می شود. از آنجایی که این ماده طبیعی است، دارای ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فردی است که به آن کمک می کند تا برای حیوانی که بخشی از آن بوده است، خدمت کند.

معمولاً یک مانع محافظ را تشکیل می دهد. این باعث می شود که قسمت های داخلی حیوان ایمن باشد.

همچنین، همراه با مو یا خز، از عناصر خارجی مانند خورشید، آب، ساییدگی و سایر موارد در زندگی روزمره محافظت می کند. در اینجا یک مقطعی وجود دارد که لایه های یک پوست چرم را نشان می دهد.

چرم

دانه بیرونی ترین سطح پوست چرم است. از الیاف محکم و متراکم تشکیل شده است. دانه لایه ای است که در معرض عناصر (هوا، باران، خورشید و غیره) قرار گرفته است و معمولاً پس از برداشتن مو بسیار قوی و صاف است.

محل اتصال دانه و کوریم جایی است که لایه بیرونی و محکم چرم با الیاف شلتر کوریم ترکیب می شود. این اتصال ترکیبی از لایه دانه بسیار مطلوب و الیاف فیبری تر و شل تر لایه کوریم است.

کوریم لایه ای درون پوست حیوانات است که عمدتاً از الیاف کلاژن تشکیل شده است. اینها شلتر و بازتر از لایه دانه هستند.

اگرچه این لایه برای تولید چرم بسیار قابل استفاده است. کوریم معمولاً ضخیم ترین لایه در پوست یک حیوان است.

بنابراین، پس از شکافتن پوست، بخش‌هایی از کوریم ممکن است در محصولات چرمی یا دانه‌های اصلی وجود داشته باشد.

گوشت لایه ای از پوست است که عمدتاً از ماهیچه ها و بافت های چربی تشکیل شده است. برای استفاده از چرم نهایی چندان ارزشمند نیست.