کاشت نهال خرما ربی 1401 در شهر های ساحلی مازندران

طبق یک مطالعه، 100 گرم خرما ربی 1401 حاوی 375 کالری است. خرمای 100 گرمی معمولاً برابر با 4 تا 5 خرمای متوسط است.

از این رو، مصرف 3 تا 6 عدد خرمای متوسط در روز حداکثر فواید را به همراه دارد.

خرما یک میان وعده غنی از انرژی است که دارای مواد مغذی بالایی است و فواید متعددی برای سلامتی دارد. فیبر بالایی دارد که به حرکات منظم روده کمک می کند.

آنتی اکسیدان های مختلف خطر ابتلا به چندین بیماری را کاهش می دهند و حتی عملکرد مغز را بهبود می بخشند. خوردن 3 تا 4 خرما قبل از 30 دقیقه تمرین باعث می شود جریان انرژی ثابتی داشته باشید.

این به سوخت رسانی به بدن کمک می کند و به دلیل محتوای فیبر بالایی که دارد باعث می شود فرد برای مدت طولانی سیر بماند.

خرما

خرما می تواند تعداد و کیفیت اسپرم شما را افزایش دهد. چگونه؟ آنها حاوی استرادیول و فلاونوئیدها هستند. این دو دارای اثرات مثبتی هستند که کیفیت و تعداد اسپرم شما را افزایش می دهد.

علاوه بر این، این میوه هسته دار استقامت جنسی شما را افزایش می دهد و زندگی جنسی شما را لذت بخش تر می کند. به علاوه، آنها همچنین پتانسیل افزایش میل جنسی را به طور طبیعی دارند.

می توان هر روز خرما مصرف کرد. صبح ها زمان خوبی برای خوردن خرما است تا روز خود را با شیرینی و یک وعده غذایی غنی از فیبر شروع کنید که روده شما را سالم نگه می دارد.

خرما همچنین برای مصرف درست قبل از تمرین عالی است، زیرا به رژیم ورزشی شما انرژی می دهد و انرژی شما را تامین می کند.

اما اگر از سندرم روده تحریک پذیر رنج می برید، از مصرف خرما خودداری کنید. علاوه بر این، اگر خرما به آن واکنش آلرژیک دارید، به تازگی یک وعده غذایی پر حجم خورده اید و اسهال دارید، از مصرف آن خودداری کنید.