کشف تولیدی شیره توت سفید در دامداری و دستگیری متهمان

در تغذیه، محصول جانبی تولید شکر یک امر همه جانبه واقعی است. با این حال، بسیاری از مردم باید ابتدا به طعم شربت چسبناک عادت کنند زیرا آن طور که انتظار می رود یک ماده شیرین نیست، اما طعم خاص خود را دارد.

طعم آن نزدیک به شربت شیرین بیان یا شیره توت سفید ۱۴۰۱ است. با این وجود، شگفتی سیاه کاربردهای زیادی پیدا می کند . این یک ماده محبوب به عنوان یک پخش است، اما ملاس سیاه میدر تغذیه، محصول جانبی تولید شکر یک امر همه جانبه واقعی است.

با این حال، بسیاری از مردم باید ابتدا به طعم شربت چسبناک عادت کنند زیرا آن طور که انتظار می رود یک ماده شیرین نیست، اما طعم خاص خود را دارد. طعم آن نزدیک به شربت شیرین بیان یا چغندر است.

با این وجود، شگفتی سیاه کاربردهای زیادی پیدا می کند . این یک ماده محبوب به عنوان یک پخش است، اما ملاس سیاه می تواند حتی بیشتر از این کار کند. تواند حتی بیشتر از این کار کند.

یک قاشق چای خوری در آب ترش یا لیموناد و نوشیدنی طعم دلپذیر و کمی شیرین می شود. برای پخت و پز نیز مناسب است.

حتی به عنوان یک محصول مراقبت از پوست، بسیاری از مردم شربت ویسکوز را مصرف می کنند. بیماری های متعددی مانند آنژین صدری، آرتریت ، واریس، غش و نارسایی قلبی با شیرین کننده درمان شد.

راه حل موفق بسیاری از التهاب ها، بیماری ها و اختلالات در نظر گرفته می شود. اما محصول طبیعی به عنوان چای نیز استفاده می شود.

برای این کار حدود دو قاشق چایخوری ملاس را در آب داغ حل کرده و مقداری آب لیمو به آن اضافه کنید. از طرف دیگر، می توانید شیر یا آب میوه را نیز اضافه کنید. اگر برای شما خیلی گرم است، می توانید با اضافه کردن آب سرد اجازه دهید کمی خنک شود.

محصول ساخته شده از نیشکر یا چغندرقند به دلیل تطبیق پذیری و خواص مثبت آن، در واقع یک جایگزین قند مناسب برای قند ردکننده ها است، حتی اگر قدرت شیرین کنندگی یکسانی نداشته باشد.

مزیت دیگر این است که ملاس تقریباً بدون درمان فروخته می شود و بنابراین یک غذای طبیعی محسوب می شود. ملاس را می توانید در فروشگاه های مواد غذایی سالم پیدا کنید.