کودکی با فروش شکلات مجلسی آیدین در بازار میلیاردر شد

در طی چند سال گذشته، افراد بیشتری شکلات مجلسی آیدین می‌خورند. خوردن شکلات نه تنها به ما انرژی می دهد، بلکه به دلیل داشتن ماده ای خاص که به اندورفین کمک می کند، احساس شادی نیز به ما می دهد و همچنین مهم ترین دلیل خوردن شکلات طعم فوق العاده آن است. هدف این مقاله دنبال کردن مسیر شکلات تاکنون است.

شکلات در اصل هزاران سال پیش در مکزیک استفاده می شد. مردم هند مکزیکی اولین کسانی بودند که شکلات نوشیدند. این یک نوشیدنی تلخ قهوه ای مجلل بود که افراد ثروتمند می توانستند آن را بنوشند.

این و همچنین به قربانیان قربانی قبل از تقدیم به خدا داده شده بود تا او را خوشحال کند. شکلات از دانه های کاکائو تولید می شود که از میوه های درخت کاکائو به دست می آید.

هرنان کورتس که یک کاشف اسپانیایی بود، در سال 1517 دانه های کاکائو را از مکزیک به اسپانیا آورد. نوشیدنی شکلاتی هنوز خیلی گران بود.

شکلات

فقط افراد نجیب یا ثروتمند می توانستند این نوشیدنی را بخرند و بنوشند. طعم این نوشیدنی شیک با افزودن برخی چیزهای عجیب و غریب مانند طعم سیب زمینی، طعم لوبیا و گاهی اوقات چیزهای خطرناک برای تغییر طعم آن به عنوان مثال پودر آجر و گرد و غبار سنگ مرمر که منجر به مرگ افرادی شد که بیش از حد نوشیدند. شکلات.

سرانجام در سال 1847 یک شرکت انگلیسی (Fry & Son) مقداری شکر، کمی کره کاکائو و پودر کاکائو را مخلوط کرد. آنها سعی کردند اولین شکلات شیرینی را که این روزها تولید می شود درست کنند. سپس در سال 1875 اولین شکلات شیری توسط پیتر دانیل و هنری نستله ساخته شد.

پس از آن مسابقات بین شرکت های مختلف آغاز شد. در نهایت در سال 1879 دستگاه Conching به شرکت ها کمک کرد تا شکلات نرم تر و بهتری اختراع کنند. امروزه مردم شکلات هایی با طعم های مختلف مانند میوه های مختلف، پنیر، سبزیجات و غیره تولید می کنند. مردم نه تنها به خوردن شکلات عادت دارند، بلکه در هنر، مد و زیبایی نیز استفاده می شود.