برای خرید سیب برای رفلاکس معده باید کلیه خود را بفروشید

یک منبع مورد اعتماد در سال 2016 توضیح داد که فلاونوئیدها ی موجود در سیب برای رفلاکس معده برای خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، ضد جهش زا و ضد سرطان آنها ضروری هستند.

با این حال، بسیاری از محصولات مراقبت از پوست ضد پیری نیز حاوی این مواد هستند.

همانطور که یک مطالعه در سال 2019 نشان داد، هم اسیدهای فنولیک و هم فلاونوئیدها به محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از آلودگی هوا کمک می کنند.

عصاره میوه سیب به دلیل ترکیبات غنی از فیتوکمیکال ها یک ماده مفید است. فلاونوئیدها دارای فعالیت آنتی اکسیدانی هستند که به محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش (UV)، آلودگی و سایر عوامل محیطی کمک می کند.

به گفته دانشمندان، عصاره میوه سیب حاوی فلاونوئیدهایی مانند:

سیب

  • کاتچین ها
  • فلاوانول ها
  • کورستین
  • ممکن است به شما درخشش شبنم ببخشد

بسیاری از مردم بر این باورند که استفاده از سرکه سیب روی پوست می تواند به بهبود تیرگی پوست کمک کند. سرکه سیب از مشتقات سیب است که حاوی اسید استیک و اسید سیتریک است.

یک مطالعه در سال 2021 نشان داد که اسید استیک دارای خواص آنتی اکسیدانی است که می تواند از پوست در برابر عفونت محافظت کند. توجه به این نکته مهم است که در صورت استفاده نادرست می تواند برای پوست مضر باشد.

اسید سیتریک یک آلفا هیدروکسی اسید (AHA) است که به عنوان یک عامل لایه بردار عمل می کند.

همانطور که یک مطالعه در سال 2018 نشان داد، اسید سیتریک ممکن است به از بین بردن لایه بیرونی کدر پوست شما کمک کند و پوستی تازه و شبنم دار زیر آن نشان دهد.

جویس کارسلاو، بنیانگذار SmartAss Beauty، می‌گوید: «بر خلاف اکثر لایه‌بردارها، آب میوه سیب فاقد تکه‌های پاک‌کننده یا ریزدانه‌ها است که می‌تواند پروتئین‌هایی را که سلول‌های پوست را نگه می‌دارند، تجزیه کند.

با این حال به از بین بردن پوست مرده کمک می کند که ظاهری کدر به پوست شما می دهد.