حوله تن پوش مارک کنزو سبب درگیری بازیکنان تیم فوتبال برزیل شد

تعطیلات کنار دریا برنامه ریزی شده است، بنابراین وقت آن است که ملزومات ساحل را تکمیل کنید. اولین مورد در لیست شما قطعاً لباس های شنا هستند.

سپس دمپایی، ضد آفتاب، یک تشک بادی و اسباب بازی های شنی برای کودکان نوپا، کلاه و کلاه، فرش یا پتو برای ساحل و یک چادر مخصوص سایه.

یک کیف راحت نیز لازم است، که تمام لوازم جانبی در آن جا می شود. هر چیز دیگری… و حوله ها؟ گاهی اوقات مکانی که در آن اقامت می کنیم حوله های هتلی را برای ما فراهم می کند .

ما به شدت توصیه می کنیم از بسته بندی وسایل خانگی برای ساحل خودداری کنید!

یک حوله خانگی از آزمون عبور نمی کند

حوله های معمولی در وهله اول ممکن است خیلی کوچک باشند. به یاد داشته باشید که حوله های ساحلی اغلب جایگزین پتو می شوند، بنابراین باید به اندازه ای بزرگ باشند که به راحتی روی آن دراز بکشید.

علاوه بر این، زمانی که کل بدن را با آنها می پیچیم یا از خود در برابر باد محافظت می کنیم، می توانند نقش پارئو را ایفا کنند. بنابراین اندازه پیشنهادی حوله ساحلی 90*180 سانتی متر است.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که حوله تن پوش مارک کنزو در تعطیلات با ماسه و علف تماس پیدا می کند که می تواند باعث خاکستری شدن مواد یا لکه هایی شود که پاک نمی شوند.

آب نمک که الیاف را از بین می برد، به همان اندازه مخرب است، همانطور که خورشید نیز باعث کم رنگ شدن پارچه می شود. متأسفانه، پس از چنین دوز جذابیت، حوله فقط می تواند به سطل زباله ختم شود.

برای اطمینان از حداکثر راحتی، ارزش انتخاب یک حوله ساحلی را دارد که کرکی، نرم و در عین حال کاملاً سبک باشد، و این معیار نیز همیشه توسط حوله های حمام معمولی رعایت نمی شود .

بهترین راه حل، حوله ای از پنبه مصری خواهد بود که بسیار قوی و در عین حال از لمس لذت بخش است از شما دعوت می کنیم تا با پیشنهادات فروشگاه پارچه دیونا آشنا شوید !