دختری هنگام استفاده از صابون مایع کوچک قدش بلندتر می شود

صابون های مایع علی الخصوص صابون مایع کوچک دارای چندین مزیت است، مانند مواردی از جمله. بافت: برخی از افراد حس ابریشمی صابون مایع را ترجیح می دهند.

اگر آنها صابون را دوست دارند، ممکن است بیشتر از آن استفاده کنند و دست های خود را کاملا بشویند.

اثربخشی: مطالعات نشان می‌دهد که صابون مایع در تمیز کردن کامل دست‌ها مؤثرتر است.

آشنایی: صابون مایع معمول است و صابون فوم هنوز نسبتا جدید است. این بدان معناست که بسیاری از افراد با صابونی که به آن عادت کرده اند احساس راحتی بیشتری خواهند کرد. این می تواند احتمال شستن دست های خود را افزایش دهد.

صابون مایع دارای معایب کلیدی نیز می باشد. در اینجا برخی از:

هزینه: قیمت صابون مایع بیشتر از صابون فوم است. وقتی صحبت از محصولی می شود که به اندازه صابون در یک تجارت استفاده می شود، این تفاوت هزینه می تواند قابل توجه باشد.

صابون

بو: برخی از صابون‌های مایع بوی ضدعفونی‌کننده و بالینی می‌دهند تا دلپذیر. بسته به نوع کسب و کار، این می تواند منفی باشد زیرا به تجربه کلی مشتری کمک می کند.

اگر دستشویی ها در درجه اول برای کارمندان است، ممکن است کمتر از صابون استفاده کنند که هر بار که به دستشویی می روند، اگر بوی خیلی تند می دهد.

آشفتگی: بسته به نوع دستگاه پخش کننده صابون، صابون مایع می تواند از دهانه آن نشت کند یا چکه کند و یک آشفتگی ناخوشایند در زیر ایجاد کند.

برای کارمندان، این می تواند به معنای یک چیز دیگر باشد که باید در طول روز با آن هماهنگ باشند و تمیز شوند. تمیز کردن صابون مایع نیز کمی دشوارتر از صابون فوم است.

عدم دید: دیدن صابون مایع روی پوست به آسانی با صابون فوم نیست. عدم دید ممکن است برای افراد دشوار باشد که ببینند صابون در هنگام شستشو کجاست و کجا نیست.

این ممکن است باعث شود که آنها کمتر دست های خود را به طور کامل تمیز کنند.